آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

آموزش کسب درآمد از گوگل ادسنس Google Adsense

 زمانی که قصد داشتم شیوه آموزش از گوگل ادسنس را شرح بدهم متاسفانه حالم خیلی گرفته شد چرا که کسب و کار و همکاری با گوگل برای ایرانیان و فارسی زبانان سخت است البته محال نیست ولی سختی دارد . اگر واقعا کسب درآمد از گوگل برای ایرانیان فراهم می شد دیگر دنبال درآمد زایی از کلیک و کوتاه کننده لینک و پاپ آپ از سایتها و تبلیغات بی کیفیت نبودیم . درآمد از گوگل فوق العاده عالی و به نظر من با توجه ارزش دلار محشره هست گوگل فوق العاده دقیق و در پرداختها دقیق و منظم است و تاثیر تبلیغات و کسب درآمد از آن قابل قیاس با هیچ چیزی نیست.با این حاب به نظر من گوگل ادسنس نسبت به سایر روشهای کسب درآمد چندین مزیت دارد که بهترین ، محبوبترین، پردرآمدترین، دقیق ترین و مفیدترین نسبت به سایر درآمدهاست.

گوگل ادسنس ( Google Adsense ) در واقع از محبوبترین  و بهترین و پرسود ترین راههای کسب درآمد از اینترنت در ایران است. شما با استفاده از گوگل ادسنس می توانید از  مفید ترین سیستم های تبلیغات در اینترنت استفاده کنید و از سایت خود کسب درآمد داشته باشین.

ثبت نام در گوگل ادسنس برای ایرانیان کاملا رایگان است و شما می توانید به سادگی برای خودتون  یک حساب گوگل ادسنس افتتاح کنید.

چرا گوگل ادسنس درآمد عالی نصیب ما میکنه. چون گاهی برای یک کلیک تا یک دلار پرداخت میکنه، یعنی اگه سایتی دارین که روزانه 2000 بازدید کننده داشته باشد، روی تبلیغات اون هم با تبلیغات گوگل میتونید روزانه 2000 دلار کسب درآمد داشته باشین.

روش  کسب درآمد با گوگل ادسنس

شما یک وبلاگ یا وب سایت ایجاد می کنید، بیننده جذب می کنید و در پایان از طریق گذاشتن تبلیغات گوگل ادسنس در سایت خود کسب درآمد خواهید داشت.

گوگل ادسنس از یک موتور هوشمند بهره میبره، بدین معنی که بر اساس محتوای سایتتون  تبلیغات را نمایش می ده، مثلا اگر در مورد موتور مطلب می نویسید تبلیغات مرتب با موتور به نمایش در خواهن آمد.

برای کسب درآمد از اینترنت با استفاده از گوگل ادسنس شما احتیاج به جذب بازدیدکننده زیادی دارین، بر اساس تجربه در ازای هر 900 نفر بازدید کننده شما می توانین درآمدی بین 2 تا 7 دلار را در نظر داشته باشین.

گوگل ادسنس فارسیسایت گوگل ادسنس

در نتیجه همینطوری که متوجه شدین برای کسب درآمد خوب ا ز گوگل ادسنس شما به ترافیک بالا نیاز دارین، محتوای خوب میتونه این کار را برای شما انجام بده.

همچنین به این نکته توجه داشته باشین که مطالب شما نباید ناقض کپی رایت باشه. اگر یک سایت با محتوای کپی شده ایجاد بکنید گوگل اکانت شما را مورد تایید قرار نمی ده.

یکی دیگر از نکات مهم در مورد کسب درآمد از گوگل ادسنس سی آر تی است که به معنای میانگین کلیک بر اساس تعداد بازدیدکننده ها هست.

به عنوان مثال اگر که شما ۱۰۰۰۰ بازدیدکننده دارین، هرچه تعداد کلیک کردن بازدیدکنندگان بر روی تبلیغات موجود در سایت شما بیشتر باشه، درآمد شما نیز بیشتر می شه.

شما می توانین اندازه و رنگ و دیگر مشخصات تبلیغات متنی و گرافیکی گوگل ادسنس راطبق شکل ظاهر سایت خودتون تغییر بدین و سپس کد تبلیغات رودرون سایتتون قرار بدین.

بعنوان مثال شما در ماه اول تبلیغات را در وب سایت خود تون میذارین و در انتهای ماه 700دلار درآمد کسب می کنین. گوگل این 700دلار را در پایان ماه دوم از طریق چک یا واریز به حساب شما براتون ارسال میکنه

مراحل ثبت نام در گوگل ادسنس

1- گوگل نامه ای را به آدرس پستیتون که در هنگام ثبت نام وارد کردین پست می کند که در آن نامه پین کدی ۵ رقمی نوشته شده. اون پین کد را باید در سایت وارد بکنید.

2- اطلاعات مالیاتی باید تکمیل بشه که آیا در آمریکا زندگی می کنید و یا نه و چندین پرسش دیگر که خیلی راحتن.

3- تاییدیه تلفن در این قسمت هست .با کلیک روی Submit شماره تلفنی که در هنگام ثبت نام وارد کردین زنگ می خوره و ۴ رقم عدد خونده می شه، این عددها را یادداشت کنین و در سایت بنویسین.

4- قبول کردن قرارداد و ثبت کردن IP اینترنتی صاحب اکانت توسط گوگل ادسنس

بعد از اینکه مراحل ذکر شده با موفقیت به اتمام برسه اکانت از حالت قفل خارج میشه و سر ماه  گوگل چکی را به مبلغ در آمد اکانت ماه قبلتون  به آدرس پستیتون ارسال میکنه.

google adsense

چند نکته مهم برای تائید وب سایت خود در گوگل ادسنس

مفید و پربار بودن محتوا:گوگل طرفدار  سایت های پر محتوا و آموزنده هست. شما می تونین با ارائه مطالب مفید و تازه در زمینه مورد نظر در سایت خود و ارائه مقالات مفید، از مرتبه بهتری در نزد گوگل ادسنس برخوردار بشین.

استفاده نکردن از دامین با پسوند ir:همچنان که می دونین گوگل ایران را تحریم کرده و از ارائه بسیاری از خدماتش به ایرانیان سرباز می زند. با انتخاب پسوند ir، برای دامین سایت خودتون گوگل ادسنس متوجه میشه که شما یک ایرانی هستین  و همین موضوع باعث میشه تا سایت شما تایید نشه.

استفاده کردن از هاستینگ با سرور خارجی: در صورتی که سرویس هاستینگ شما داخل ایران باشه، بدین معنیه که سرور آن در داخل یران قرار داشته باشد، این امر به راحتی برای گوگل ادسنس قابل تشخیصه  و سایتون رو تایید نخواهد کرد.

گذشتن حداقل ٣ ماه از تاریخ ایجاد سایت: وب سایت هایی که به تازگی افتتاح شدن  در نزد گوگل ادسنس جایگاهی ندارن، پس سعی کنید سایتی رو به گوگل ادسنس معرفی کنید که حداقل سه ماه از تاریخ ایجاد اون گذشته باشه.

اولین سایت که به گوگل ادسنس معرفی میکنین حتما به زبان انگلیسی باشه: گوگل ادسنس با فارسی بودن سایتون مشکلی نداره، ولی اگر که قصد معرفی اولین سایت خود به ادسنس رو دارین، این سایت باید به اجبار به زبان انگلیسی باشه.

بعد از اونکه سایت توسط ادسنس  تایید شد، دیگر می توانین به آسانی هر تعداد سایتی که مایل بودین رو به زبان فارسی معرفی کنید.




ارسال توسط پول دوست

کسب درآمد از طریق مینی جاب

 کسب و کار در دنیای واقعی و اینترنت متنوع است . این کار ممکن است به صورت بزرگ و عمده باشد و یا به صورت دائم و فراگیر باشد و یا اصلا هیچ کدام از اینها نباشد و به صورت کوچک و پاره وقت باشد زمانی که در طول روز بیکار هستید و یا اوقات فراغت مناسبی دارید می توانید کار و کسب کوچک را بیندازید این نوع کسب و کار نیاز به تخصص خاصی ندارد و ممکن است که با یک ایده کوچک شروع شود . مینی جاب یا کسب کار کوچک اینگونه است که در اینجا قصد دارم شرح و نمونه ای از آن را مثال بیارم :

آیا تا الان کلمه مینی جاب رو شنیدین، minijob که آن را در ایران به عنوان کارهای کوچک میشناسن یکی از روش های معتبر جهت کسب درآمد از اینترنت هست، اگر در روز 2 الی 3 ساعت وقت بذارین میتونین درآمد روزانه 30هزار تومن و بیشتر رو تجربه کنید، ولی می خواهم این مبحث رو با یک مثال عملی شروع کنیم. خوب من می خواهم یکی از مینی جاب های یکی از سایت های رو اینجا با هم انجام بدیم، تا حداقل  یک مثال عملی در این زمینه انجام داده باشیم، بعد اگه  از کار خوشتون اومد، این روش رو جهت کسب درآمد از اینترنت انتخاب کنید. ابتدا شما موتور جستجوگر گوگل رو باز کنید، و بعد کلمه وبلاگ پول دوست رو تایپ کنید و سپس رو دکمه سرچ گوگل سرچ کلیک کنید. هدف پیدا کردن وبلاگ http://www.pooldost.loxblog.com/ هست، یعنی شما باید تو صفخات گوگل به دنبال این سایت باشین، وقتی پیدا کردین روش کلیک کنید و یک دقیقه منتظر بمونید، در پایان باید صفحه و ردیف که سایت مورد نظر داخلش بود رو برای سایت که مینی جاب رو به شما داده بفرستین، به همین راحتی تونستین کسب درآمد کنین.

بالا بردن سایت در سرچ گوگل
نرم افزار بالا بردن رتبه سایت در گوگل

خوب دوستان شما باید ردیف اول و صفحه 5 رو برای سایتی که مینی جاب رو به شما داده بفرستین.

اگر اینکار رو دوست داشتین میتونید از طریق لینک زیر عضو سایت کلیکار که دارای مینی جاب های زیادی هست بشین و کسب درآمد خوبی رو تجربه کنید.

لینک عضویت http://clickar.ir

 البته این نوع سایتها وقتگیر و پر حوصله هست و نباید به هر سایتی اعتماد کرد ضمن اینکه به پرداختی آنها توجه کنید تا وقت و انرژی و پهنای باندتان هدر نرود . به مرور سایتهای معتبر و درآمد زا را در ارسالهای بعدی معرفی خواهم کرد

در ادامه همراه باشید.




ارسال توسط پول دوست
همان طور که بارها عرض کردم شیوه های مختلف کسب درآمد در اینترنت دست ما را برای درآمد زایی باز گذاشته است. من معتقدم از هر چیزی در اینترنت می توان کسب درآمد کرد به شرطی که نگاهت را عوض کنی و واقع بینانه و با برنامه وارد شوی یکی از شیوه های کمتر شناخته شده، کسب درآمد از اینترنت به وسیله پاسخگویی به نظر سنجی ها است بله درست شنیدید شما با جواب دادن به سوالات کسب درآمد می کنید و هر چه بیشتر سوال جواب دهید بیشتر درآمد کسب می کنید. در واقع این شیوه هدفش کسب نظر مشتریان و پاسخگویان برای شرکتهای بزرگ است ولی در این میان به پاسخگو بابت همکاری مبلغی را می دهد :

کسب درآمد از راه نظر سنجی

 

هنگامی که شما به دنبال راهی ساده و قانونی جهت کسب درآمد از اینترنت در منزل هستید و یا به دنبال کمی در آمد بیشتر برای مخارج زندگی هستید، شرکت هایی  وجود دارند که مایلند برای دانستن دیدگاه  شما در مورد جنس و یا خدمات که ارائه میدهند مبلغی به شما پرداخت کنند، راهی خوبی برای کسب درآمد از اینترنت محسوب میشوند.

این شرکت * ها و تولید کنندگان محصولات با توجه به این روش که دانستن نیاز و نظر مشتری در مورد جنس و خدماتی که آنها عرضه میکنند یک قانون اساسی برای هر بنگاه اقتصادی موفق است ، از هر راهی تلاش میکنند این اطلاعات از شما هستند.

حتی اگر لازم باشه هزینه ای را برای تشویق کردن  شما و برای وقتی که صرف میکنید تا به سوالات آنها جواب دهید مقرر کنند.

بعضی از شرکت ها کوپن های تخفیف می دهن و یا بعضی دیگر قرعه کشی هفتگی و فصلی برگزار میکنند، برخی دیگر از این هم بالاتر رفته و مبلغی را نقدی به پاسخگو به نظر سنجی میدهند که برای بسیاری اشخاص این گزینه بیشتر مورد توجه هست برای اینکه باعث کسب درآمد برای فرد میشود.

درنتیجه کسب درآمد از این روش هم سرگرمی و هم دریافت کمی پول بیشتر هست یعنی شما با یک تیر دو نشان میزنید، سرگرمی و کسب درآمد.

حقیقتا این راه کسب درآمد از اینترنت، بدون احتیاج داشتن به سایت و یا دانش به  چیزی در مورد راه اندازی یک سایت و وبلاگ می توانه به عنوان منبع قابل ملاحضه در آمد به حساب بیاد،  چرا که بسیاری از شرکت ها وجود دارند که به نظر شما نیازمندن و در این وسط پول بسیار زیادی رد و بدل میشه و شما می توانید به راحتی به کسب درآمد از این طریق بپردازین.

نکته قابل تامل در مورد این راه کسب درآمد در منزل اینه که شما میتوانید اونا در وقت اضافه خود و در زمان هایی که بلا استفاده مونده انجام بدهید و از این اوقات بلااستفاده، کسب درآمد از اینترنت داشته باشین.

برای آغاز میتونین به راحتی در موتور قدرتمند جستجوی گوگل جستجو کنید و سایت های خوبی را بیابید و هر سایتی که  مناسب هست و هر نظر سنجی که برای شما جذابه رو انتخاب کنید و خیلی سریع و راحت  کسب درآمد داشته باشین.

اما پارس بین ابزاری است که نظر سنجی های مورد نظر شرکت های تولیدی، نمایندگی های فروش و شرکت های تحقیقات بازار را بصورت آنلاین طراحی میکنه و با استفاده از جامعه آنلاین خود که من و شما هستیم ، دراختیار جامعه هدف مورد نظر قرار میده.

اعضای پارس بین نیز با شرکت در این نظر سنجی ها و با توجه به نوع نظر سنجی، در قرعه کشی های مربوط شرکت کرده و یا به کسب امتیاز می پردازند، سپس با رسیدن به حداقل امتیازهای تعریف شده می توانند تقاضای پرداخت وجه نمایند و بدین ترتیب کسب درآمد کنند.

البته درآمد زایی با این شیوه محدود بوده و زیاد چشمگیر و قابل ملاحظه نیست من خودم با این شرکت همکاری داشتم ولی در بین راه منصرف شدم چون به درآمد کم آن قانع نبودم . برای همکاری با این نوع کسب درآمد حوصله و صبر لازم است و برای کسانی که در آغاز راه هستند توصیه می شود

موفق باشید.




ارسال توسط پول دوست
کسب درآمد از وبلاگ نویسی

کسب درآمد و پول از وبلاگ

 قبل از ورود به کسب درآمد از وبلاگ و شیوه های مختلف آن ذکر این نکته را ضروری می دانم که درآمد زایی از وبلاگ بسیار ساده و کاملا به صرفه هست. زمانی خودم دو وبلاگ درباره یک موضوع خاص داشتم و از هر کدام ماهیانه بین یک و نیم میلیون تا دو میلیون کسب درآمد می کردم البته در اوایل روزی سه چهار ساعت روی وبلاگ کار می کردم و حدود سه ماه این وضع ادامه داشت ولی با رشد وبلاگ تقریبا روزی یک ساعت کار می کردم و بیشتر در حال برداشت زحمت و یا همان کسب درآمد بودم. این وضع تا دو سال ادامه داشت و با پیدا شدن مشتری خوب، وبلاگ را واگذار کردم یعنی اینقدر وبلاگم خاص بود که مشتری تا وبلاگ را خرید و رهایم کردم . می خواهم عرض کنم تخصصی کار کردن و با برنامه بودن این مزیت ها را دارد. با این مقدمه به شیوه کسب درآمد از وبلاگ می پردازم:

 

اول اینکه: منحصر به فرد و خاص کار کنید: بلاگرهایی زیادی هستند  که موفق شده‌اند نوشته‌های خود را به پول تبدیل کنند، اولین قدم ایجاد کردن وبلاگی برای نوشتن درباره‌ موسیقی، مد، فیلم، کسب و کار،عشق، کسب درآمد از اینترنت، کسب درآمد از شبکه های اجتماعی، دانلود نرم افزار و خلاصه هر موضوعی مورد توجه‌ و جذاب که فکرشو بکنید.

مطالب شما باید اونقدر جذاب و مفید باشد که بتواند مخاطبان بسیاری رو جذب کند و اگر تعداد مخاطبان خیلی زیاد شود، کم کم  شرکت‌های بزرگ برای خریدن وبلاگ شما اعلام آمادگی میکنند.

شاید این روش میلیونر شدن و کسب درآمد از وبلاگ به نظر شما عجیب و غیرممکن باشه، اما Johns Wu مالک Bankaholic.com موفق شد با به کار بردن همین روش، وبلاگ خودش را به مبلغ ۱۴.۹ میلیون دلار یعنی حدودا 56 میلیارد تومان به شرکت Bankrate‌ بفروشه.

آقای رضاراد مدیر کانال گیز میز که درآمد حدود 40 میلیون تومان درماه داره، ابتدا کارشو با وبلاگ نوشتن شروع کرد و در زمان خودش وبلاگش روزانه حدود 20 هزار بازدید کننده داشته، اقای راد تا الان میزان کسب درآمد از وبلاگ خودش تا الان لو نداده ولی مطمئن باشین یک درآمد میلیونی بوده.

وبلاگ فنی TechCrunch، مثال عای دیگری در این زمینه است. شرکت بزرگ AOL این وبلاگ را در سال ۲۰۱۰ به قیمت ۳۰ میلیون دلار یا 120 میلیارد تومن از مالک وبلاگ خرید تا او را به یکی از میلیونرهای بزرگ دنیا تبدیل کنه.

بله اگر دست به نوشتن خوبی دارین و میتونین مطالب جالب در همه زمینه ها جور کنید از همین الان کسب درآمد از وبلاگ رو شروع کنید.

سعی کنید هیچ وقت از تلاش دست بر ندارین و هر روز و هر ساعت به نوشتن ادامه بدین و مطلب تولید کنید، بعد از مدتی به یک وبلاگ معروف تبدیل میشین.

به مرور شیوه های مختلف کسب درآمد از وبلاگ را شرح خواهم داد...

کسب درامد از وبلاگ خود. کسب درآمد از وبلاگ بلاگفا. کسب درآمد از وبلاگ شخصی. کسب درآمد با پاپ آپ. کسب درامد از طریق ساخت وبلاگ. کسب درآمد به ازای بازدید.  تبلیغ در وبلاگ. گرفتن تبلیغات برای وبلاگ.




ارسال توسط پول دوست

آموزش کسب درآمد از یوتیوب

 کسب درآمد در اینترنت محدود به پاپ آپ، کلیکی، کوتاه کردن لینک، مشاهده تبلیغات و... نمی شود بلکه شیوه های مختلفی برای کسب درآمد و پول وجود دارد . یکی از این راههای نمایش فیلم و کلیپ است . ساین یوتیوب بزرگترین و فعال ترین سایت اشتراک ویدئو در جهان است. این سایت اشتراک ویدیو یکی از مهمترین منابع برای کسب پول و درآمد در جهان است به شرطی که شیوه آن را یاد بگیرید و بتوانید از این راه کسب درآمد کنید . در اینجا قصد دارم تا مقدمه و آموزشی از کسب درآمد در این غول بزرگ رسانه ای جهان در فضای مجازی را خدمتتان عرض کنم .

مراحل کسب درآمد از یوتیوب

در اینجا با یکی دیگر از راههای کسب درآمد از اینترنت در ایران و آنهم کسب درآمد از یوتیوب با شما هستیم، یوتیوب بزرگترین شبکه اجتماعی اشتراک گذاری فیلم در دنیا می باشد، که خیلی از افراد فیلم های شخصی و سرگرمی و تبلیغاتی و …را از طریق این شبکه به اشتراک میذارند و بعضی ها هم از همین طریق میلیونر شدند…

شاید هنگام ورود به یوتیوب و جستجوی یک فیلم یا کلیپ خاص با این موضوع برخورد کرده باشین که، ابتدای کلیپ یک تبلیغ به نمایش گذاشته میشه، و یوتیوب از همین طریق کسب درآمد میکنه و قسمتی از درآمد خود را به شخصی که این ویدئو رو در یوتیوب گذاشته پرداخت میکنه.

نحوه کسب درامد از یوتیوب

چگونه از یوتیوب کسب درامد کنیم، آیا میشود از این غول بزرگ اشتراک ویدئو کسب درآمد کرد، بلی شما با طی کردن مراحل زیر میتونین کسب درآمد از یوتیوب رو تجربه کنید.

۱_ایجاد یک حساب در یوتیوب: اولین کاری که شما باید انجام بدین ایجاد یک حساب در یوتیوب هست که حضور شما را در این شبکه نشون میده و از طریق همین حساب هم میتونین به حساب جیمل خودتون دسترسی پیدا کنید.

۲_اضافه کردن کلیپ و محتوا: محتوا ایجاد کنید و سعی کنید محتوای با کیفیت و کوتاه را انتخاب کنید، یعنی اینکه دارای تصاویر با کیفیت باشه ولی مدت زمان کلیپ کوتاه باشه، و سعی کنید همیشه بروز باشید.

۳_افزایش مخاطب: سعی کنید به هر طریق که میدانید مخاطب جمع کنید که اولین و مهمترین نکته در کسب درآمد از یوتیوب است، این موضوع میتواند از طریق تبلیغ یا لایک کردن دیگران یا از طریق سایت هایی که به این کار میپردازند انجام بشه.

بعد از انجام مراحل سه گانه شما میتوانید از تبلیغات گوگل ادسنس و تبلیغات یوتیوب کسب درآمد کنید،و با فعال کردن گزینه افزودن تبلیغ در تنظیمات یوتیوب میتوانید از بابت نمایش هر ویدئو کسب درآمد کنید

یک پیشنهاد ویژه

سعی کردم خیلی ساده روش کسب درآمد از یوتیوب رو به شما آموزش بدم، افرادی با گذاشتن حتی یک کلیپ ساده از فرزند خود در این شبکه اجتماعی به ثروت زیادی دست پیدا کردن، پس زیاد هم سخت نیست و شما هم میتونید با اشتراک فیلم هایی که از تلگرام دانلود کردین و یا اگر فیلم جالبی خودتون با گوشی گرفتین و هر موردی که به ذهنتن میرسه کسب درآمد داشته باشین




ارسال توسط پول دوست

کسب درآمد با کوتاه کردن لینک

کسب درآمد از کوتاه کردن لینک
از شیوه های قدیمی کسب درآمد در دنیای اینترنت هست و در ایران هم طرفداران خاص خودش را دارد سیستم کسب درآمد از طریق کوتاه کردن اینک است . این شیوه در دنیا خواهان زیادی دارد و خیلی ها هستند از طریق آن کسب درآمد می کنند ولی در ایران آن طور که باید شناخته و طرفدار ندارد البته طرفدار دارد ولی به اندازه سیستم کلیکی و همکاری در فروش و یا پاپ آپ شناخته شده نیست . شاید کمی مشکل تر از موارد دیگر باشد ولی با کمی کار ساده ترین شیوه کسب درآمد است . ابتدا تعرفی از کوتاه کردن لینک ارائه می دهم تا متوجه شوید چرا این سیستم کسب درآمد خواهان خاص خود را دارد. کوتاه کردن لینک چیست؟

همانطور که در بالا گفتم، کسب درآمد از کوتاه کردن لینک هم یکی دیگر از راههای کسب درآمد از اینترنت در ایران هست ،شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشه که خواسته باشین یک فایل یا نرم افزار و یا چیز دیگری رو دانلود کنید، و یا روی لینک سایتی کلیکی کنید و هنگامی که شما دکمه دانلود رو فشار میدین و یا روی لینک کلیک میکنید، به یک سایت غیر از سایت اصلی میرین که اونجا تبلیغی به نمایش در میاد و بعد از چند ثانیه به سایت اصلی هدایت میشین.

به این کار کوتاه کردن لینک میگن، و به این معنی هست که صاحب سایتی که شما داخل اون بودین لینک خودش رو از طریق سایتهای کوتاه کننده لینک که میتونه کوتاه کننده لینک ایرانی یا کوتاه کننده لینک خارجی باشه کوتاه کرده، و از اون کوتاه کننده لینک کسب درامد میکنه.

بهترین کوتاه کننده لینک

سایت های زیادی در خصوص کوتاه کردن لینک فعالیت میکنند. به امید خدا من بهترین و برترین سیستم های کوتاه کننده لینک را با توجه به سابقه و عملکردشان برایتان نام می برم و اینکه چگونه کسب درآمد مناسب داشته باشید و شیوه های مختلف افزایش درآمد را هم توضیح می دهم

با ما همراه باشید




ارسال توسط پول دوست