آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

آموزش کسب درآمد با پرورش قارچ

 شاید برای شما جای سوال باشد که پرورش قارچ سودآور بوده و می توان با آن کسب درآمد کرد؟ با توجه به خواص قارچ و اقبال مردم به خوردن آن و نیز کاربرد این ماده غذایی در برخی فست فوت ها و رستوران های پرورش قارچ درآمد بالایی دارد. یکی از اقوام نزدیکم زمانی به کار پرورش قارچ روی آورده بود و با تولید قارچ و فروشش در بین اقوام و فامیل و نیز مغازه های نزدیک خانه اش سود خوبی نصیبش شده بود و به قول خودش هزینه کم و فضای اندک ، سود بالا و درآمد مناسبی برایش داشت . به نظر من با توجه به بالا و هزینه کم، به نظرم پرورش قارچ می تواند به عنوان یک کسب و کار موفق هم در کنار کار خانگی و هم به صورت صنعتی و حرفه ای مورد توجه باشد.

آیا پرورش قارچ سودآور است ؟

طبق آمار سازمان خواربار کشاورزی ملل متحد (فائو)، تولید سالانه قارچ جهان در مجموع هفت میلیون و هفتصدذهزار تن است که از این مقدار، 5 میلیون تن سهم کشور چین، 761 هزار تن سهم ایتالیا، 390 هزار تن سهم آمریکا، 304 هزار تن سهم هلند، 148 هزار تن سهم اسپانیا، 115 هزار تن سهم فرانسه است و کشور عزیزمان ایران با سهم 90 هزار تن قارچ در سال،توانسته رتبه 5 جهان رو به خودش اختصاص بده.

سرانه تولید قارچ به ازای هر ایرانی در ایران 1.2 کیلوگرم است، و این در حالی است که میانگین سرانه تولید جهان 1.1 کیلوگرم است، در نتیجه تولید قارچ ایران از سرانه جهانی بالاتر هست و خوب شاید برای شما این موضوع جالب باشه، اما در عوض سرانه مصرف قارچ خوراکی در  در ایران  فقط 1.2 کیلوگرم است، ولی این سرانه در امریکا و چین وو اروپا 5 کلیوگرم هست.

در حال حاضر کشور چین با 688 هزار تن و هلند با 278 هزار تن کنسرو به عنوان صادر کنندگان عمده قارچ محسبوب میشن، ولی ایران صادارت اندکی دارد و فقط  1800 تن قارچ خوراکی صادرات کشورمان هست و این نشان دهنده فاصله زیاد ما با کشورهای صادر کننده این محصول با ارزش هست.

در حال حاضر کسب درآمد از پرورش قارچ در خیلی از کشورها رونق پیدا کرده، و با توجه به هزینه پرورش قارچ که اندک است می توان گفت پرورش قارچ سود آور هست.

سرمایه اولیه پرورش قارچ

سرمایه اولیه پرورش قارچ و هزینه پرورش قارچ خیلی کمتر از آن چیزی هست که شما فکرش را بکنید،بالا بودن سرانه تولید قارچ در ایران خود گویای این موضوع هست، اخیرا خیلی ها با طی دوره های آموزشی ساده و استفاده از فضاهای بلااستفاده منزل مانند پارکینگ، زیرزمین و حتی انباری 2 متری و در روستاها با استفاده از انبار ذخیره علوفه و … به پرورش قارچ روی آورده اند و از این محل به کسب درآمد پرداخته اند.

پروژه کارافرینی پرورش قارچآیا پرورش قارچ سودآور است ؟

پروژه کارافرینی پرورش قارچ

خانم سیده آسیه حسینی یکی از افرادی هست که میشود در تولید قارچ مثال زد،سیده آسیه حسینی درباره چگونگی ورودش به عرصه پرورش قارچ میگوید: “وقتی همسرم بعد از 13 سال فعالیت در شغل دولتی مشمول تعدیل نیرو شد و کار خود را از دست داد با مشکلات مالی زیادی روبرو شدیم. مخصوصا که تا مدت ها نتوانست شغل جدیدی پیدا کند. تصمیم گرفتم برای کمک به حل مشکل مالی خانواده به مشاغل خانگی روی بیاورم و عرصه پرورش قارچ را انتخاب کردم.”

او می افزاید: “همسرم در آغاز کار مخالف کار پرورش قارچ بود، چون فکر می کرد، حتما ضرر خواهم کرد و مشکلاتمان بیشتر می شود. اما در نهایت با اصرار کار را در انباری منزل پدرم آغاز کردم. اوایل کار به دلیل بی تجربه بودن، قارچ ها از بین رفت و دچار ضرر شدم، اما با کسب تجربه و استفاده از دانش پرورش قارچ به درآمدزایی مناسب رسیدم.”

این فعال اقتصادی در ادامه گفت: “همسرم با دیدن موفقیتم در پرورش قارچ، آرام آرام نظرش تغییر کرد و پذیرفت که این کار توجیه اقتصادی دارد. حالا شغل شوهرم پرورش قارچ است و کارگاه را او اداره می کند. با درآمد حاصل از فروش قارچ ها و دریافت 22 میلیون تومان تسهیلات اقتصاد مقاومتی از بسیج سازندگی توانستیم دو کارگاه 100 متری دیگر نیز راه اندازی کنیم و کار تولیدی را توسعه دهیم.”

بسیاری از مردم که به دنبال کسب درآمد از تولید قارچ  هستند فکر میکنند که بازار این محصول اشباع شده است، خانم حسینی مخافت خود را این طرز تفکر مردم اعلام میکند و می گوید: “ما مشکلی برای بازاریابی نداریم، در واقع با تقاضای مضاعف نیز روبرو هستیم و مشتری ها خودشان به سراغمان می آیند. البته باید به این نکته توجه کرد که به طور کلی بازار قارچ در استان هایی که از گردشگران بیشتری پذیرایی می کنند، بهتر است زیرا در این استان ها رستوران های بیشتری وجود دارد و به طور طبیعی مصرف قارچ بالاتر از سایر استان هاست. استان مازندران که ما در آن ساکن هستیم همین وضعیت را دارد.”

او درباره این سوال که سود پرورش قارچ چقدر است می گوید: ” در هر دوره 70 روزه پرورش قارچ، 15 میلیون تومان قارچ می فروشم که رقمی نزدیک به 7 میلیون تومان آن سود خالص است. بخش بیشتر هزینه پرورش قارچ به قیمت بالای کمپوست باز می گردد.”

سود پرورش قارچ چقدر استپروژه کارافرینی پرورش قارچ

علاقه مندان از کجا و چگونه شروع کنند؟

ایشان در سوال که، علاقه مندان به کسب درآمد از پرورش قارچ از کجا باید شروع کنند می گوید: “هر کس قصد پرورش قارچ دارد باید اطلاعات لازم و دانش اولیه را در این زمینه کسب و در کلاسهای پرورش قارچ شرکت کند زیرا قارچ بسیار حساس است و تنظیم دما و رطوبت محیط از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از ویژگی های منحصر به فرد عرصه پرورش قارچ نیاز پایین آن به هزینه و سرمایه گذاری است.”

خانم حسینی می افزاید: “خوب است از مساحت های کم شروع کنند تا تجربه بدست آورند. مثلا در یک اتاق 10 متری با 1 میلیون تومان سرمایه می شود پرورش قارچ را آغاز کرد. برای شروع به کار، محلی از خانه که می تواند حمام، اتاق بدون استفاده یا انباری باشد را انتخاب و به این شرط که دارای امکان تخلیه هوا باشد، اقدام به آماده سازی آن کنند.”

ایشان خاطرنشان می کند: “باردهی قارچ به صورت روزانه انجام میشود بنابراین میزان تولید به تعداد روزهای باردهی تقسیم شده و شاید روزانه چند کیلو بار داشته باشیم. بهترین خریدار این شیوه از تولید در خانه معمولا همسایه ها و آشنایان هستند، به این دلیل که معمولا به دلیل کوچک بودن محیط تولید، قارچ های بدست آمده از کیفیت بهتری برخوردار هستند می توان به قیمتی بالاتر از سوپر مارکت ها و میوه فروشی ها قارچ را به فروش رساند. بعد از انتخاب محل، اولین قدم انتخاب قفسه بندی برای چیدن کمپوست هاست.

نوع قفسه برای تولید در خانه با قفسه بندی قارچ دکمه ای در سالن های بزرگ تولید تفاوتهایی دارد. این تفاوتها به دلیل ارتفاع کم حمام یا اتاقهاست چراکه امکان مرتفع ساختن قفسه ها وجود ندارد و بنابراین مجبور خواهیم بود تا قفسه بندی را در حداکثر ٣ طبقه بسازیم.”

این تولید کننده قارچ درباره سازه ها می گوید: “برای ساخت قفسه ها میتوان از لوله های آب کهنه نیز استفاده کرد و در کل این بخش ارتباط مستقیم با میزان هزینه اولیه شما خواهد داشت ولی طبق تجربه شخصی برای تولید قارچ در خانه هر قدر کمتر هزینه کنید، به نفع شماست و خیلی کیفیت قفسه بندی در کار ما تاثیر گذار نیست، فقط نسبت به استحکام آن مطمئن شوید. برای کف قفسه ها نیز می توانید از تسمه های پلاستیکی استفاده یا حتی طناب کشی کنید.

تهویه محیط باید یکنواخت باشد و رطوبت بین 70 تا 80 درصد تنظیم شود، تقویت خاک بستر بوسیله کود مایع و برداشت به موقع قارچ ها از عوامل موفقیت در تولید است. پس از فراهم کردن این امکانات شما نیاز به کمپوست دارید تا پرورش قارچ را آغاز کنید و با کمی مطالعه در زمینه پرورش قارچ می توانید تولید کننده قارچ در منزل یا انباری خانه خود باشید.”

جزوه آموزشی پرورش قارچ دکمه ای




ارسال توسط پول دوست

فروشگاه فایل زیپو zepo

یکی از بهترین روش های کسب درآمد در ایران به نظر بنده استفاده از فروشگاه رایگان فروش فایل است که از چند روش از جمله فروش فایل های خود و یا بازاریابی برای سایر فایلها کسب درآمد کنید. در این میان برخی از فروشگاهها واقعا عالی عمل کردند و با استفاده از اطلاعات روز ، فروشگاهی مدرن و تمام عیار ایجاد کردند. خودم با چند فروشگاه فایل از جمله فایل سل ، فورکیا و سل یو کار کردم و واقعا از امکانات و تعامل عالی و خوش حسابی مدیران این فروشگاهها صددرصد راضی هستم . جوابگوی کاربران بوده بلافاصله درامد را واریز کرده و فروشم در برخی از این فروشگاهها از مرز دو میلیون توامن در ماه بیشتر بود در حالی که حداکثر ده فایل برای فروش گذاشته بودم سئو و امکانات فنی و کاربر پسند بودن این سه فروشگاه برایم فوق العاده بود. انشالله در فرصتی مناسب این سه فروشگاه را معرفی خواهم کرد. اما امروز قصد دارم تا شیوه کسب درآمد از زیپو که فروشگاه فایل است را معرفی کنم خودم در این فروشگاه قصد فعالیت داشتم ولی به دلایلی منصرف شدم ولی این دلیل نمی شود تا توانایی و کارکرد بالای آن  را نگویم:

هر فایلی که قابلیت دانلود رو داشته باشه قابل فروش هست،  با Zepo درآمد شغلی خود را متحول بکنید و با کمک از فروشگاه محصولات دانلودی، کسب و کار اینترنتی متفاوت خودتون رو تاسیس بکنید.

اشخاصی که یک کالای فیزیکی ایجاد می کنند، تکلیفشون جهت فروش محصولات مشخصه، یا یک توزیع کننده پیدا می کنند یا محصولاتشون رو به صورت آنلاین به فروش می رسونند تا به دست مشتری برسه.

اما اگر بخواهن همین کار را برای محصولات دانلودی مانند نرم افزار، بازی، فیلم، پروژه، کتاب الکترونیک، یا هر محصول دیجیتال دیگه ای که شکل فیزیکی نداره انجام بدهن، تکلیف چیه؟

در اینجا است میشه از سرویس www.Zepo.ir استفاده بکنید. این سایت یک پنل مرکز فروش فایل برای خرید و فروش محصولات دیجیتالی مثل نرم افزار، کتاب  الکترونیک، مقاله، پروژ]، جزوه و هر فایل قابل دانلود دیگری را در اختیار شما قرار می‌ده.

شما با ثبت نام کردن در اون،می‌توانین یک فروشگاه ساز رایگان فروش فایل و محصولات دانلودی داشته باشین. علاوه بر اون  شما میتوانین در کنار فروش محصولات اختصاصی خودتون، سایر محصولات موجود در سیستم را نیز بفروشین و با استفاده از سیستم همکاری در فروش فایل  ،کسب درآمد از اینترنت داشته باشین.

سیستم همکاری در فروش فایل Zepo یکی از بهترین و کارآمد ترین سیستم های همکاری در فروش است که شما از آن میتونین کسب درآمد میلیونی داشته باشین

 فایل های دیجیتالی خودتون شامل کتاب الکترونیکی، فیلم، موسیقی، نرم افزار، مقالات، و … را در سیستم آپلود نمایید. شما می توانین هر فرمتی را تا حجم 120 مگابایت به ازای هر فایل در سیستم آپلود بکنید.

 

با عضو شدن در Zepo شما یک مرکز فروش فایل خواهین داشت. هر محصولی رو که آپلود بکنید در فروشگاه خودتون و در  کلیه فروشگاه های زپو ( البته در صورتی که شما اجازه بدین)نمایش داده میشه. شما میتوانین از طریق بازاریابی نیز کسب درآمد داشته باشین.

زپو علاوه بر ساخت فروشگاه فایل، یک درگاه پرداخت اختصاصی نیز ایجاد و در اختیار شما قرار میده . شما میتونین مبالغی که از بابت فروش محصولات دانلودی به حسابتان واریز شده را هر زمانی که دوست داشتین برداشت بکنید.

اگر شما هیچ فایلی برای فروش ندارین پیشنهاد میشه در سامانه فروش محصولات دانلودی زپو ثبت نام کرده و نسبت به ایجاد یک فروشگاه رایگان اقدام کنین.

تا بتوانید با استفاده از سیستم همکاری در فروش فایل ، از راه فروش فایل  فروشگاه های دیگه و سایر محصولات دانلودی  سایت، کسب درآمد کنین.

ضمنا اگه  که دارای وبلاگ یا سایت هستین می توانین از راه قرار دادن کدهای بازاریابی در وبلاگ یا سایت خود، بدون سرمایه ای، به درآمد خوبی برسین. حداقل مبلغ پورسانت چهل درصده.

به طور مثال اگر محصولی با قیمت 50هزار تومان رو بفروشین حداقل مبلغی برابر با 20 هزار تومان به عنوان پورسانت به حساب شما واریز میشه.

اگه شما فایلی را برا فروش داشته باشین، از این طریق میتوانین بعداز ثبت نام، نسبت به قراردادن فایل در Zepo اقدام کنید، فایل شما اول توسط تیم فنی Zepo بررسی میشه و در صورت تأیید، در سایت قرار میگیره و شما به عنوان مالک فایل، در ازای هر فروش از فایل مذکور که توسط بازاریاب ها انجام میشه 50 درصد از سود فروش به شما میرسه.

توجه کنین که با ثبت نام در سایت سیستم به شما یک مرکز فروش فایل در اخیار شما قرار میگیره که علاوه بر محصولات خود تون می‌توانین محصولات بقیه رو نیز بفروشینکه در این روش امکان پارک دامنه اختصاصی نیز هست.

اما ما چرا اینقدر روی فروش فایل تاکید میکنیم،هر کاربر، دانش آموز یا دانشجویی در طول دوران تحصیل و کار، حجم قابل توجهی فایل آماده در اختیار داره که در اکثر زمانها این فایل ها پس از طی شدن دوره ی تحصیلی، بلا استفاده خواهند بود.

درحالی که مورد نیاز بقیه هست، اینها می توانن شامل تحقیقات، جزوه ها، و صدها فایل قابل دانلود دیگر باشه، واگذاری و فروش این فایل ها به بقیه میتونه یه درآمد میلیونی خوبی نصیب ما بکنه، پس همین الان ساخت فروشگاه فایل رو شروع کنید.

زیپو یک فروشگاه ساز رایگان فارسی هست که من به شما پیشنهاد میکنم هرگز از دست ندین، من این سیستم رو به تمام دانشجویان طراحان، عکاسان، نویسندگان،  وبمسترها، برنامه نویسان و دانش آموزان توصیه میکنم




ارسال توسط پول دوست

آموزش کسب درآمد از بیت کوین

 کسب و کار و درآمد در فضای مجازی متنوع و شگفت انگیز است کافیه شما راههای مختلف آن را بیاموزید و از آن طریق وارد شوید درباره بین کوین بحث و نظر زیاد است و عده ای آن  یکی از بهترین راههای کسب درآمد از اینترنت در ایران میشناسند. کسب درامد با چیزی به نام پول شناخته می شود در گذشته که پول وجود نداشت مردم کالا به کالا معامله می کردند فرضا چند عدد تخم مرغ می دادند و به جایش نان می گرفتند و یا چند گوسفند می دادند و به جایش ابزار می گرفتند با پیشرفت بیشتر سکه و اسکناس یا همان پول وارد شد و به مرور پول هم همراه با رشد بشر بیشتر کرد. در واقع  رونق کسب و کار با ترقی پول همراه بود با ورود اینترنت و فضای مجازی پول هم متحول شد و پول الکترونیک و تجارت الکترونیک شکل گرفت .

پول الکترونیک پدیده جدیدی هست که اخیرا کشف شده و با توجه به تجارت الکترونیک دیگر داد و ستد با پول های معمولی جواب نمیدهد.

بیت کوین یک حساب اینترنتی هست که افراد میتوانند درآمد خودشون رو از طریق سایت های کلیکی که به بیت کوین پول پرداخت میکنند به این حساب واریز کنند.

نحوه ساخت حساب بیت کوین و کار با آن در بلاک چین

پیش از ساخت حساب بیت کوین ، روی سیستم خودتان  یک آنتی ویروس-اینترنت سکیوریتی معتبر  نصب کنید. پس از نصب، اینترنت سکیوریتی را آپدیت کرده و سیستم خودتان را اسکن کنید تا از عدم  وجود هر گونه بد افزار در سیستم مطمین شوید. در حال حاضر بدافزارهای زیاد و متفاوتی در زمینه بیت کوین وجود دارند.

سریعترین و راحت ترین روش ساخت حساب بیت کوین و کار با آن، استفاده از سایت بلاک چین (Blockchain) است. جهت ساخت حساب در بلاک چین، از لینک زیر استفاده نمایید:

https://blockchain.info/wallet/new

با وارد شدن به لینک فوق، یک فرم مشابه شکل زیر مشاهده می کنید که جهت افتتاح حساب لازم است تنها ایمیل خودتان را وارد کنید و یک پسورد (شامل حداقل 10 کاراکتر) انتخاب نمایید و دکمه continue را کلیک کنید تا حساب شما ساخته شود!

فرم افتتاح حساب بیت کوین در وبسایت بلاک چین

شکل 1

چنانچه حساب شما بطور موفقیت آمیز ایجاد شده باشد، فرمی مشابه شکل زیر به شما نمایش داده می شود. عبارت مشخص شده در وسط این فرم را یادداشت نمایید. در صورت فراموشی رمز عبور در آینده، این عبارت برای بازیابی رمز عبور از شما در خواست خواهد شد. پس از یادداشت این عبارت، دکمه continue را کلیک کنید.

فرم تایید ساخت موفقیت آمیز حساب بیت کوین در وبسایت بلاک چین

شکل 2

در این مرحله به صفحه لاگین منتقل می شوید و اطلاعات حساب، به ایمیل شما ارسال می شود. لازم است این صفحه را بوکمارک نمایید تا هر بار نیاز به وارد کردن آیدنتیفایر نداشته باشید و تنها با وارد کردن رمز عبور وارد حساب خود شوید. همچنین ایمیل خود را چک کنید و روی لینکی که جهت تایید ایمیل برای شما ارسال شده کلیک کنید.

صفحه لاگین به حساب بیت کوین

شکل 3

پس از ورود به حساب، می توانید آدرس کیف پول یا والت (wallet) خودتان را ببنید. اگر کسی قصد ارسال بیت کوین برای شما دارد، این آدرس را در اختیارش قرار دهید. جهت مشاهده تراکنشهای حسابتان، روی گزینه My Transactions که در شکل زیر مشخص شده کلیک کنید.

صفحه اصلی حساب بیت کوین در بلاک چین

شکل 4

جهت ارسال بیت کوین به حساب دیگران، روی گزینه Send Money که در شکل بالا مشخص شده کلیک کنید تا صفحه مشابه شکل زیر باز شود. در این صفحه لازم است که آدرس کیف پول مورد نظرتان جهت ارسال بیت کوین و مقدار مورد نظرتان را وارد کنید و دکمه Send Payment را کلیک کنید. چنانچه بیت کوین کافی در حساب شما موجود باشد، تراکنش پذیرفته شده و مبلغ از حساب شما کسر شده و به حساب مورد نظر ارسال می شود.

فرم ارسال بیت کوین در بلاک چین

شکل 5

توجه داشته باشید که ممکن است مقداری کارمزد جهت انتقال پول از حساب شما کسر شود. بنابراین حداکثر مبلغ قابل ارسال به دیگران، به اندازه کارمزد از موجودی حساب شما کمتر است. شما می توانید مقدار کارمزد نقل و انتقالات حسابتان را خودتان تعیین کنید. توجه نمایید که هرچه کارمزد کمتری در شبکه بیت کوین بپردازید تراکنشهای شما دیرتر تایید(confirm) خواهند شد و هرچه کارمزد بیشتری بپردازید تراکنشهای شما از اولویت بالاتری برخوردار می شوند و بررسی و تایید آنها در شبکه بیت کوین، سریعتر صورت می گیرد.

جهت مشخص کردن کارمزد حساب، روی گزینه تنظیمات حساب که در شکل 4 مشخص شده، کلیک کنید. پس از کلیک ممکن است مجدد پسورد حساب از شما درخواست شود که باید وارد نمایید یا ممکن است یک هشدار مبنی بر اینکه اطلاعات این بخش حساس هستند به شما نمایش داده شود که باید روی دکمه continue کلیک کنید. اکنون در بخش تنظیمات حساب، روی گزینه General که در شکل زیر مشخص شده کلیک کنید و در قسمت Fee Policy که در شکل مشخص شده، یکی از گزینه ها را انتخاب نمایید. در صورت انتخاب گزینه Frugal، در زمان ارسال بیت کوین به دیگران معمولا هیچ کارمزدی از حساب شما کسر نخواهد شد اما زمان پردازش و تایید (confirm) این تراکنش شما در شبکه، بطور قابل ملاحظه ای زیاد خواهد بود. در صورت انتخاب گزینه Normal(توصیه می شود از این گزینه استفاده نمایید)، در حدود 0.0001 بیت کوین به عنوان کارمزد، هنگام ارسال بیت کوین به دیگران از حساب شما کسر خواهد شد. در صورت انتخاب گزینه Generous، در هر ارسال حدود 0.001 بیت کوین به عنوان کارمزد از حساب شما کسر خواهد شد اما تضمین می کند که تراکنش شما از اولویت بالایی جهت پردازش و تایید برخوردار است.

صفحه تنظیمات حساب در بلاک چین

شکل 6

جهت ارسال بیت کوین بصورت دلخواه و انتخاب دقیق میزان کارمزد پرداختی و تنظیم تمام گزینه ها، مطابق شکل زیر روی گزینه Custom کلیک کرده و تمام گزینه ها را به دلخواه انتخاب نمایید.

blockchain-send-money-custom

شکل 7

معمولا بهتر است به ازای هر تراکنش ورودی که خرج می کنید، 0.0001 بیت کوین کارمزد بپردازید یا بطور تخمینی برای هر 300 بایت تراکنش که انجام می دهید، 0.0001 بیت کوین بپردازید تا کانفیرم شدن تراکنش شما در اولویت بالا توسط ماینرها قرار گیرد.




ارسال توسط پول دوست

 شیوه های جدید بازاریابی و کسب درآمد اینترنتی

 کسب درآمد و بازاریابی هر روز در حال تحول و دگرگونی است و با توجه به شرایط بازار و سلیقه مشتریان متحول می شود. افرادی که از طریق بازاریابی اقدام به فروش و کسب درآمد می کنند حتما باید با این شیوه های نوین آشنا باشند و با استفاده کاربردی از انها به کسب درآمد بیشتر بپردازند . یقینا درک درست از نیاز بازار و خواسته مشتری و یا بررسی شرایط حاکم بر فروش به یک بازاریاب فرصت بهتری برای فروش بیشتر و در نتیجه درآمد بالاتر می دهد. کسب و کاری موفق است که منطبق بر شیوه های نوین بازاریابی و جذب بیشتر مشتری باشد در اینها قصد داریم تا ده شیوه مهم و تاثیر گذار در بازاریابی را که از سال 2015 در کسب و کار اینترنتی مورد توجه قرار گیرد و اتفاقا بازدهی بالایی داشته را معرفی کنیم این ده قاعده و اصول به درآمد بیشتر بازاریابان کمک خواهد کرد:

سوال اول این است که : چگونه باید بازاریاب ها خود را برای سال های آینده آماده کننیم؟

در ایام پایان سال قرار داریم وبزودی لیست برترین های سال اعلام خواهد شد. در این زمان پیش بینی ها وپیش گویی ها بازار داغی دارد و بازاریاب ها برای سال آینده برنامه یزی می کنند و مصمم هستند که در سال پیش رو در کارشان تحولی ایجاد نمایند. اگر به نظر شما سال گذشته سالی پر از شگفتی بوده، منتظر باشید تا ببینید که درسال جدید چه چیزی پیش رو خواهیم داشت.

 

بازاریابی اینترنتی و روش های جدید

این 10 روش جدید بازاریابی اینترنتی موارد زیر می باشد :

1.ویدئوهایی با محتوای نو و بکر

2. ویدئوهایی با داستان فوق العاده ومنحصر به فرد

3. بازاریابی که در آن مشتری ها از طریق smart phones به وب سایت ها دسترسی پیدا می کنند

4. بازاریابی همزمان (بازاریابی که به روز و بر طبق حوادث جاری صورت می گیرد)

5. بازاریابی که کاملا خصوصی وشخصی سازی شده (نیاز تمام مشتری ها در نظر گرفته می شود)

6. مثبت بودن

7. بازایابی بصری

8. عوامل تاثیر گذار بصری مانند YouTube

9. تبلیغات(Omnichannel)

10.استفاده از”memes” در بازاریابی

1.ویدئوهایی با محتوای نو و بکر

1. ویدئوهای شرکت هایGopro,redBull,Chipotle,Samsung,Dove از نظر میزان بازدیدکننده دوباره در صدر قرارداشتند. شرکت های هم تراز با آنها نیز، فقط تماشاچی بودند. همچنین ویدئوهای جدیدی مانند موزیک ویدئوی شکیرا که با همکاری شرکت Activia و در حمایت از برنامه جهانی غذا و برنامه بهبود تغذیه در مدارس تهیه شده و ویدئوهایی که برای فعالیت های خیریه شرکت Ups تهیه شده اند، توجه تماشاگران را بسیار به خود جلب کرده اند. این ویدئوها داستان و روایت خوبی داشتند. ویدئوی (la la la) در مراسم پایانی جام جهانی برزیل در یک هفته بیش از یک میلیون بازدید کننده داشته است. با توجه به این که کاربران از ویدئوهایی که چنین محتواهای نو تازه ای دارند، استقبال می کنند احتمالا در سال 2017 بیشتر شاهد ویدئوهایی این چنینی خواهیم بود.

بازاریابی فروش

2. ویدئوهایی با داستان فوق العاده ومنحصر به فرد

امروزه بازاریاب ها بیش از گذشته بر رویnative ads هزینه می کنند و پیش بینی می شود که 4.3 میلیارد دلار برای چنین ساختار تبلیغاتی در سال 2015 هزینه شود. در عین حال شاهد این هستیم که روی owned content سرمایه گذاری های بیشتری صورت می گیرد. فقط در سال جاری مایکروسافت چندین Brand story داشته است. اپل مجموعه ای پر بار از ویدئوهای نو و بکر را ساخته است و هر دو شرکت Net-a-Porter وAirbnb وب سایت خودشان را به شکل مجله طراحی کرده اند. شاید native ads در حال افزایش یافتن باشد، اما برندها دلیل محبوبیت خودشان را owned content می دانند.

Native ads یک نوع روش تبلیغاتی است که در آن ساختار و عملکرد پیام تبلیغاتی مطابق وهماهنگ با بقیه وب سایت یا پلتفرم می باشد.

Owned content یعنی محتوایی که مخصوص و منحصر به یک برند تجاری می باشد.

3. بازاریابی که در آن مشتری ها از طریق smart phones به وب سایت ها دسترسی پیدا می کنند

دیدن این که این روش از بازار یابی در لیست 10 روش برتر قرار نگیرد، بسیار سخت است. بیشتر تحلیلگران معتقدند که برند های تجاری طی چند ماه آینده مجبور خواهند بود که در مورد این روش بازاریابی بیشتر فکر کنند و آن را ارتقا دهند تا این که بتوانند پاسخگوی این نیاز باشند (به دلیل استفاده روز افزون از تلفن های همراه هوشمند).

کتی استرامبرگ معاون رئیس بخش بازاریابی “وب ترندز” با این نظر موافق است و می گوید ” اکنون بازاریاب ها مجبورند راهی پیدا کنند تا برای کاربرانی که مشغله زیادی دارند و در حین فعالیت هایشان از میان یک صفحه 3 اینچی تبلیغات آن ها را مشاهده می کنند، تبلیغات شان کوتاه و مختصر و قابل فهم باشد.” او همچنین می افزاید ” بهترین روش ها هنوز در حال ایجاد وشکل گیری هستند بنابراین در این برهه از زمان فرصت آن وجود دارد تا مشخص کنیم کدام روش موثر واقع می شود وکدام روش نمی شود.

4. بازاریابی همزمان (بازاریابی که به روز و بر طبق حوادث جاری صورت می گیرد)

از زمانی که عکس سلفی “الن دی گنرز” در شب اسکار رکورد تازه ای در تویتر بر جای گذاشت، بازاریاب ها به این فکر افتادند که به روش بازاریابی همزمان طور دیگری نگاه کنند. چند ماه بعد ویدئویی درباره reactvertising توجه همه ما را به این مسئله جلب کرد که فورا به حوادث و وقایع فرهنگی در جامعه مان عکس العمل نشان داده وآن ها را در تبلیغات مان بگنجانیم. اما قبلا برند های معروف از هر واقعه مهمی از جام جهانی گرفته تا حوادث مهم دیگر برای تبلیغات شان استفاده کرده اند که البته با موفقیت بسیاری نیز همراه بوده است.

reactvertising پیامی است که بازاریاب ها در پاسخ به حوادث جاری در جامعه در تبلیغات شان می گنجانند تا بدین وسیله افراد بیشتری را مخاطب تبلیغات خود قرار دهند.

با وجود این که از این روش ها زیاد استفاده شده، در پی این باشید که بیشتر از Right this minute و live- tweeting استفاده کنید، همانطور که بازاریاب ها در تلاش اند که در موقعیت های مناسب از این روش استفاده کنند.

5. بازاریابی که کاملا خصوصی وشخصی سازی شده (نیاز تمام مشتری ها در نظر گرفته می شود)

این روش در تمام ابعاد بازاریابی دیجیتال رخنه کرده است، اما در سال آینده این نوع تبلیغات از الگوریتم بیشتری استفاده خواهد کرد. تکنیک های Retargeting و همچنین تعیین موقعیت های جغرافیایی برای نمایش تبلیغات تان (location targeting) می توانند مورد استفاده قرار بگیرند تا تمام نیازهای مشتریان پیش بینی شده و پاسخ داده شود.

 

6. مثبت بودن

در ابتدا شرکت Jet Blue و Zappos مسابقه تلویزیونی به نام Happiest Travel Day  را آغاز نمودند که به مسافران جوایزی داده می شد، سپس شرکت هواپیمایی WestJet سال گذشته ویدئویی با عنوان معجزه کریسمس تهیه کرد که روحیه بخشندگی را در افراد ایجاد ی کرد. هر چه محققان درباره این موضوع که چه عاملی باعث انتشار سریع این ویدئوها می شود، بیشتر بررسی کردند بیشتر به این نکته پی بردند که محتوای احساسی و مثبت بودن این ویدئوها باعث این امر می شود. موفقیت قطعی ویدئوهای مثبت و امیدوار کننده، مخصوصا ویدئوهایی که به برندها این امکان را می دهد تا سپاس و قدردانی مشتری هایشان را به نمایش بگذارند، از برندهای مشابه بیشتر خواهد بود.

7. بازایابی بصری

هر چند که در سال 2014 این روش مورد توجه بوده است اما در سال آتی برندهای بیشتری خواهان استفاده از این روش می شوند. سایت هایی مانند Tumblr, Vine, YouTube و شرکت های نرم افزاری مانند Printerest , Instagram نقش بیشتری را در بازاریابی محتوایی یا content marketing برعهده خواهند داشت. همچنین اینفوگرافیک ها و اطلاعاتی که برای فهم بهتر به صورت گرافیکی و بصری نمایش داده می شوند، بخش های جداگانه ای در وب سایت ها خواهند داشت. رستوران های زنجیره ای Taco Bell تنها برندی نخواهند بود که برای معرفی خودشان emoji درخواست می کنند. بازاریاب هایی که فعالیت بین شرکتی دارند ارزش این رسانه های اجتماعی بصری را درک خواهند کرد و راه شرکت GE رادنبال خواهند نمود.

8. عوامل تاثیر گذار بصری مانند YouTube

فرهنگ بصری ما در حال تغییر است و بدون شک در سال 2015 این تغییر شتاب بیشتری خواهد گرفت (به عبارت دیگر ما بیشتر بصری هستیم و مایلیم که ببینیم تا بشنویم). بر طبق اعلام سایت Forbes سال 2015 سال تاثیر بصری خواهد بود. در حالی که قوانین حاکم بر محتواهایی که کاربران تهیه می کنند مانند(وبلاگ ها و ویدئوها) و همچنین تهیه کنندگان محتواهای تخصصی در YouTubeو Instagram این قدرت و نفوذ را در اختیارخود دارند. برندها بسیار مشتاق هستند که با YouTube همکاری داشته باشند و یاد بگیرند که خودشان محتواهای بصری بهتری تهیه نمایند به طوری که اخیرا چندین برند تجاری در دوره های آموزشی youTube شرکت کرده اند تا بتوانند با تغییرات بصری دنیای امروز همگام باشند. چنین جریاناتی برای مشارکت برندها دریچه های نویی را می گشاید و دسترسی مستقیم به بازار تجارت و تبلیغات Millennial را برای آنها فراهم می سازد.

9. تبلیغات(Omnichannel) که درآن کاربر می تواند از طریق یک وسیله و یا کانال ارتباطی دریافت اطلاعات را شروع کند سپس از طریق وسیله ارتباطی دیگری کار خود را ادامه دهد تا به تصمیم نهایی خرید از یک برند برسد.

شما از زمان خرده فروشی های آنلاین با این اصطلاح آشنا هستید اما داشتن نگرش omnichannel همان اندازه که در طراحی وب اهمیت دارد در بازاریابی نیز از اهمیت برخوردار است. کاربران انتظار دارند وقتی از چند وسیله و کانال استفاده می کنند با یک ساختار واحد و یکپارچه روبرو شوند و تبلیغاتی که به این خواسته کاربران پاسخ درستی ندهد با شکست روبرو خواهند شد. از جمله روش هایی که بازاریاب ها استفاده خواهند کرد بازاریابی” شخصی سازی شده” می باشد به طوری که کاربران محتواهای مرتبط با نیازهای شخصی خودشان را ببینند و همچنین برند ها بتوانند هزینه های تبلیغاتی شان را بهینه سازی نمایند.

10.استفاده از”memes” در بازاریابی

Memes از جمله بخش های ثابت شبکه های اجتماعی می باشند. اماویدئوهای امسال “Bendgate, Break The Internet” به برندها خاطر نشان می کنند که چه وقت استفاده از memes در بازاریابی موثر واقع می شود. “memes” تصاویر و ویدئوها و حتی تکیه کلام ها و شعارهایی هستند که حالت نمایشی وتقلیدی دارند و برای انتقال یک مفهوم و یا ایده به کار می روند.




ارسال توسط پول دوست

آموزش کسب درآمد از سایت کلیکی خارجی

 کسب درآمد از سایتهای کلیکی همیشه مورد توجه بوده است و ساده ترین و آسان ترین شیوه کسب درآمد بدون دانش و تخصص در فضای مجازی است .  اگرچه همواره انتقادهایی هم به مدیران سایتهای کلیکی وارد است که گاهی صداقت ندارند و یا کلیک دزدی می کنند و... ولی کم نیستند سایتهای کلیکی داخلی و خارجی که سود دهی مناسبی دارند البته تاکید ما بیشتر بر روی سایتهای خارجی هست و دلایل ارجح و مزیت سایتهای خارجی در ادامه خواهد آمد.. در اینجا قصد دارم ضمن معرفی و آموزش سایتهای کلیکی معتبر خارجی، با پرداخت به پرفکت مانی ، دلایل توجیهی و کسب درآمد از انها بگویم . سایتهای خارجی معتبر در پرداختها منظم تر و صداقت لازم را دارند البته سایت های دزد هم کم نیستند با این مقدمه به شرح سایتهای کلیکی خارجی و عملکرد آنها می پردازم: البته در اول کار این موضوع را بیان کنم که من با هیچ کدام از سایت های کلیکی خارجی که در ادامه معرفی میشن کار نکردم و تجربیات دیگران در سایت درج شده است.

توصیه اول : لطفا با تحقیق کارتان را شروع کنید.

کسب درآمد از سایت های کلیکی در واقع از آسانترین و راحترین روش کسب درآمد از اینترنت هست،شما اگر به دنبال کسب درآمد واقعی از اینترنت بدون هیچ گونه دانش و سرمایه اولیه هستین سایت های ptc معتبر خارجی بهترین گزینه هست.

اما سایت های کلیکی یا همون ptc سایت هایی هستن که در ازای مشاهده تبلیغات به شما وجهی پرداخت میکنند، شما بر روی تبلیغ سایت کلیکی کلیک میکنید و بعد چند ثانیه مبلغی به حساب شما واریز میشه، به همین راحتی.

اما چرا من اینقدر روی سایت های ptc معتبر خارجی پافشاری میکنم، مگه سایت های کلیکی ایرانی که به زبان فارسی هستن و راحت به پول ملی ایران پول پرداخت میکنند اشکالی دارند؟

به چند دلیل به شما توصیه میکنم که سراغ سایت های کلیکی ایرانی نرین.

چون هیچ نظارتی بر روی این سایت ها نیست، بعد از مدتی راه اندازی و پول درآوردن از شما سایت رو جمع میکنند و یک سایت جدید میزنند.

اگر سایت هم در پرداختش مشکلی نداشته باشه، دارای تبلیغات کمی هستن و مبلغی که به ازای مشاهده تبلیغات میدن خیلی کم هست.

سرعت بسیار بد این نوع سایت ها که خیلی وقت ها به جای اینکه مشاهده یک تبلیغ 60 ثانیه طول بکشه این مدت به 600 ثانیه و بیشتر تبدیل میشه.

پلیس فتا جدیدا به خاطر شکایت های زیاد مشتریان از بهترین سایت های کلیکی ایرانی  گفته که به شدت با اینگونه سایت ها مبارزه میکنه و این یعنی ریسک.

معرفی سایت های کلیکی خارجی

بعد از توضیحاتی که در خصوص سایت های کلیکی ایرانی دادم به سراغ معرفی سایت های کلیکی خارجی میریم، من سایت های کلیکی خارجی رو به خاطر اعتبارشون و پرداخت های منظمی که دارند و همچنین متنوع بودن راههای کسب درآمد که این سایت های به شما پیشنهاد میدن خیلی دوس دارم.

برخی از افراد از طریق همین سایت ها به درآمد های میلیاردی از اینترنت رسیدن، و این دروغ و تبلیغ نیست، شاید با کار کردن با یک سایت کلیکی  بهترین درآمد ها نصیبشون شده.

اما راز موفقیت در این سایت ها چیه؟ چگونه میشه از سایت های کلیکی خارجی به درآمد خوبی دست پیداکرد، راز موفقیت در سایت های کلیکی خارجی چیست؟

مهمترین راز موفقیت در سایت های کلیکی خارجی داشتن زیر مجموعه هست، اگر فقط شما 100 تا زیر مجموعه فعال داشته باشین، میتونید به راحتی درآمد 1 میلیون در ماه رو با کار کردن روزی یک ساعت تجربه کنید.

ببنید من در اینجا قصد گول زدن شما رو ندارم، شما خودتون بشنید و حساب کنید و امتحان کنید، خوب چون میدونم هیچکدومتون حال حساب کردن ندارین ( ما ایرانی ها دوس داریم همه چیز رو خیلی راحت به دست بیاریم) من در مثال زیر براتون حساب کردم.

اکثر سایت ها به طور متوسط 50 درصد از درآمد زیر مجموعه رو به حساب شما واریز میکنند، خوب معمولا سایت های کلیکی خارجی در روز 20 تا تبلیغ 001/ دلاری دارن. شما در 9 سایت کلیکی معتبر خارجی که در زیر بهتون معرفی میکنم عضو میشین و هر روز بر روی تبلیغات اون کلیک میکنید.

درآمد شما بعد سی روز و یک ماه عبارت هست از ، (9 سایت کلیکی)*(20 تبلیغ در روز) *(001/ دلار ارزش هر تبلیغ) *(30روز)=5/5 دلار یا 22 هزار تومن خودمون.

حالا شما بر فرض مثال 100 تا زیر مجموعه داشته باشین، (11 هزار تومان ) *(100) = 1100000 هزار تومان.

پس دیدین که درآمد شما از یک میلیون هم بالا میزنه، حالا سوال دیگه ای که برای شما پیش میاد اینکه که چه جوری میتونم من این زیر مجموعه ها رو به دست بیارم.

با توجه به اهمیت این موضوع من این مطلب رو با عنوان بهترین تکنیک های زیر مجموعه گیری در سایت های کلیکی به صورت جداگانه توضیح دادم که شما با مراجعه به این مطلب میتونین تا بی نهایت زیر مجموعه کسب کنید.

سایت معتبر کلیکی

سایت های کلیکی معتبر خارجی با پرداخت به پرفکت مانی

خوب تا اینجا سعی بر این شد تا دیدگاه شما نسبت به سایت کلیکی خارجی روشن بشه، ولی یک موضوع خیلی مهم که باید به اون اشاره بشه، اینکه من بعد از فعالیت چه جوری میتونن پولم رو برداشت کنم.

نگران نباشد، این موضوع خیلی راحتر از اون هست که حسابشو میکنید، شما با افتتاح حساب پرفکت مانی و ثبت نام در سایت های کلیکی معتبر خارجی با پرداخت به پرفکت مانی میتونین کار رو شروع کنید.

البته سایت کلیکی خارجی معتبر کم نیست ولی مشکل عمده اکثر سایت های معتبر خارجی پرداخت به حساب هایی هست که ایران رو تحریم کردن.

به طور مثال پادشاه سایت های معتبر کلیکی خارجی سایت نئوباکس هست، ولی متاسفانه به پی پال و پیزا که با ایران مشکل دارن و ایران رو تحریم کردن پول میدن.

ولی حساب پرفکت مانی با  ایران مشکلی نداره، به راحتی و اینترنتی افتتاح حساب میکنید و شماره حساب رو به سایت کلیکی خارجی که ثبت نام کردین میدن و سایت کلیکی خارجی با پرداخت روزانه نیز درآمد شما رو به اون حساب واریز میکنه.

در پایان یک خواهش از دوستان دارم، قبل از اینکه بخواهین تو این سایت ها ثبت نام کنید خوب تحقیق کنید، لطفا برای سرگرمی تو این سایتها ثبت نام نکنید و اگر بدون هدف هستین الکی وقت خودتون رو تلف نکنید.

افرادی می شناسم که حدود دو سال پیش کار با این سایتها رو شروع کردند و الان درآمد ماهانه حدود سه میلیون در ماه دارند، چون هدف و پشتکار داشتهو میدانند به درآمد بیشتر هم دست پیدا میکنم.

جهت ثبت نام در سایت های کلیکی معتبر خارجی با پرداخت به پرفکت مانی بر روی سایتهای زیر کلیک کنید…

  1.  سایت کلیکی خارجی clixunion
  2.  سایت کلیکی معتبر خارجی okik
  3. سایت کلیکی خارجی با پرداخت روزانه work2bux
  4. سایت های کلیکی معتبر خارجی با پرداخت به پرفکت مانی yougetprofit
  5. سایت ptc معتبر خارجی clikerz
  6.  سایت کلیکی خارجی cliquesteria
  7. سایت کلیکی معتبر خارجی goldenclix
  8. سایت کلیکی خارجی با پرداخت روزانه buxaccepted
  9. سایت های کلیکی معتبر خارجی با پرداخت به پرفکت مانی earningcli



ارسال توسط پول دوست

آموزش کسب درآمد از آپلود بوی uploadboy

 کسب درآمد از طریق اشتراک گذاری فایل یکی از ساده ترین روشها و به صرفه ترین آنها در اینترنت است . سایتهای زیادی در زمینه اشتراک فایل و آپلود آن فعالیت دارند که به مرور به معرفی آنها جهت کسب درآمد خواهم پرداخت. یکی از سایت های کسب درآمد اشتراک فایل که معروف و خوشنام است آپلود بوی uploadboy است . این سایت در معرفی خود اینگونه آورده است: آپلودبوی یک آپلودسنتر رایگان با قابلیت کسب درآمد از دانلود فایل است ، بدین معنی که شما فایل خود را روی آپلودبوی آپلود و لینک آنرا در وب منتشر می کنید اکنون اگر شخص دیگری فایل شما را دانلود نماید به ازای این دانلود مبلغی به حساب شما اضافه می شود بدین ترتیب شما می توانید از فایلهای خود کسب درآمد کنید . کسب درآمد از دانلود فایل فقط برای سایتهای مجاز و قانونی و سایتهای ثبت شده در ستاد ساماندهی می باشد

همانطور که قبلا گفتم، یکی دیگر از راههای کسب درآمد از اینترنت در ایران کسب درآمد از آپلود بوی هست، اگر شما صاحب وبلاگ و سایتی هستین و در سایت خودتون مطلبی رو جهت دانلود گذاشتین به شما پیشنهاد میکنم که کسب درآمد از آپلود بوی رو هرگز از دست ندین.

شما باید ایتدا باید در سایت آپلود بوی ثبت نام کنید و بعد از ثبت نام در آپلود بوی میتونین فایلی که جهت دانلود دارین رو در این سایت آپلود کنید.

خوب اینکار دوتا مزیت داره، اول اینکه فضای هاست سایت شما الکی اشغال نمیشه و از یک فضای هاست رایگان که میتونین فایل های زیادی رو داخلش قرار بدین استفاده میکنین و دوم اینکه به ازای هر دانلود که انجام میشه یه مبلغی به حساب شما واریز میشه.

این کسب درآمد میتونه شامل کسب درآمد از آپلود فایل و یا کسب درآمد از آپلود فیلم و … باشه، پس شما هر فایلی که برای دانلود داشته باشین باعث کسب درآمد برای شما میشه.

کسب درآمد از آپلود سنترها فقط به آپلود بوی ختم نمیشه و سیستم های دیگری هم که مشابه آپلود بوی فعالیت میکنند وجود دارند که میشه به سیستم سایت فایل مانی  و کسب درآمد از آپلود باز اشاره کرد.

ولی به نظر من نیاز نیست تو همه سیستم ها ثبت نام کنید، و پیشنهاد من به شما همین سیستم کسب درآمد از آپلود بوی هست، چون هم پرداخت منظمی داره و هم دارای محیط کاربری راحتی هست و به راحتی میشه ازش کسب درآمد داشته باشین.

جهت ثبت نام روی بنر زیر کلیک کنید.

آپلود

 




ارسال توسط پول دوست