آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

کسب درآمد از بازی آنلاین مارکت گلوری

 یکی از شیوه های کسب درآمد در اینترنت انجام بازیهای آنلاین هست . البته دنیای بازیها همیشه پر از پول و تجارت بوده و شرکتهای بزرگ زیادی هستند که از راه فروش بازیها درآمد میلیاردی دارند . نمونه معروف بازیهای پر طرفدار می توان به بازی کلش آف کلنز Clash of Clans اشاره کرد که هنوز که هنوزه پرطرفدار هست و عده زیادی از این طریق درآمد میلیونی دارند . از این نوع بازیها فراوان هست ولی امروز من قصد دارم تا بازی آنلاین مارکت گلوری را معرفی کنم و اینکه چگونه می شود از آن کسب درآمد کرد .  کسب درآمد با بازی مارکت گلوری، خیلی هم وقت نمیخواد، شاید روزی 1-2 ساعت وقت ببره.

ابتدا جهت دانلود بازی مارکت گلوری اینجا کلیک کنید،  بعد از دانلود بازی market glory بازی در ابتدا ممکنه سخت به نظر بیاد، ولی هنگامیکه با محیط بازی و قوانین آشنا بشین، خیلی راحت میشه و کسب درآمد آسون میشه.

در خصوص تقلبی نبودن این سایت مطمئن باشید، و هر مبلغی قابل برداشت هست و پرداخت ها سریع انجام میشه، ضمنا برای ایجاد اعتماد بیشتر پرداختی های خودشو تو یوتیوب آورده، پس برای کسب درآمد سایت مطمئنی هست.

بازی مارکت گلوری کشور به کشور هست، هر کسی که ثبت نام میکنه، با توجه به IP در یک کشور ساکن میشه، هنگام ثبت نام خودم، ایران ثبت نام نمیکرد. از وی پی ان استفاده کردم و ساکن امریکا شدم .

توجه کنید که هر چه تعداد شهروندان یک کشور بیشتر باشه، شانس موفقیت و زودتر به درآمد رسیدن زیادتره، و با توجه به اینکه کشور سازنده بازی مارکت گلوری رومانی هست، بیشترین افراد واقعی هم توی رومانی هستن،  و ایول و هزار ماشالله به بچه های کشور اندونزی که  خیلی بیکارتر از همه  کشورها هستن، خیلی هاشون با چند حساب بازی میکنن.

تو این بازی های آنلاین درآمدزا، شاید بشه گفت از این روشهایی که افراد P2W استفاده میکنن، وجود نداره، به این معنی که بسته هایی که بخواهد خیلی اختلاف بندازه بین بازیکن ها نیست.

هر بازیکن، با کسب درآمدی که داره یا سرمایه گذاری که تو بازی میکنه، میتونه از یه سری بسته ها استفاده کنه،  اما چون اکثرا به درآمد میرسن و برای کسب درآمد اومدن خیلی کم این کار رو انجام میدن، ضمنا به علت تعاملی بودن بازی تا رقابتی بودن، هر کسی که بیشتر رشد کنه، به نفع خودشه و این روی بقیه تاثیر چندانی نداره.

کسب درآمد در این بازی با کار کردن و حمله به بازیکنان دیگر و حمله به دیگر کشورها و ساخت کارخانه و فروش محصولات کارخانه به صورت خام یا فرآوری شده و معامله کارخانه و زیرمجموعه قابل انجام هست.

هر کشور یه سری قانون داره و برای هر اقدامی یه مقدار مالیات در نظر گرفته شده تا دولت کسب درآمد داشته باشه. این مالیات ها در توسعه یا پسرفت اقتصادی خیلی تاثیرگذارن.




ارسال توسط پول دوست

آموزش کسب درآمد با سایت کلیکی خارجی gptplanet

 در ادامه معرفی سایتهای کلیکی معتبر ایرانی و خارجی ، این بار به معرفی سایت کلیکی معروف جی پی تی پلانت gptplanet می پردازم که هم از حیث سرعت لود سایت، تنوع تبلیغات، پاسخ گویی و صداقت در شمارش کلیک و هم پرداخت منظم پرونده روشن و شفافی دارد این سایت هم از راه کلیک کسب درآمد دارد و هم از طریق جذب زیرمجموعه . در اینجا شیوه عضو شدن و نیز کار با این سایت کلیکی و همچنین گرفتن پول را برایتان شرح خواهم داد:

در این قسمت به سایت کلیکی خارجی gptplanet که از سال ۲۰۱۰ تا این لحظه که در خدمت شما هستم  آنلاین و در حال پرداخت است ، سایت gptplanet  مدتهاست که در عرصه کسب درآمد از اینترنت فعالیت خود را شروع و همچنان بعنوان یکی از معتبرترین سایت های ptc  در دنیا مطرح هست.

در این سایت شما میتوانیدتا بینهایت زیر مجموعه مستقیم به دست بیارین و از فعالیت آنها بهره مند بشین، حداقل پرداختی یک دلاری به حساب پرفکت مانی می تواند دلیل دیگری بر فعالیت مستمر و هدفمند در این سایت باشد .

نرخ زیر مجموعه مستقیم در شرایط عادی تنها ۱۰ درصد ارزش هر تبلیغ می باشد و براحتی با هزینه ۵ دلاری در ماه می توان عضویت را ارتقا و به ۱۰۰ درصد ارزش هر تبلیغ افزایش داد.

جهت ثبت نام در سایت gptplanet ابتدا روی بنر زیر کلیک کنید.

انواع کسب و کار اینترنتیثبت نام در سایت کلیکی خارجی gptlanet

بعد از کلیک رو بنر به صفحه اصلی سایت هدایت میشین، شما جهت ثبت نام باید روی register مانند شکل زیر کلیک کنید.

کسب درآمد میلیونیسایت کلیک خارجی gptplanet

بعد از اون وارد صفحه ثبت نام میشید و باید شما اطلاعات رو مانند شکل زیر وارد کنید.

به امید کسب درآمد بالا و رونق کسب و کارتان

موفق باشید.




ارسال توسط پول دوست

آموزش کسب درآمد و  پولدار شدن

 همیشه ما به دنبال کسب و کار پر منفعت و کسب ثروت مال هستیم و این کاملا طبیعی است منتهی شیوه پولدار شدن را درست نمی دانیم و فکر می کنیم که یک شبه می شود پولدار شد . در اینجا شما مصاحبه با یکی از موفق ترین افراد در کسب و کار را می خوانید که به چه تلاش و کوششی به موفقیت رسید و در ادامه شیوه های انباشت سرمایه و نیز صرفه جویی کردن را یاد می گیرید . سرمایه با تلاش و مطالعه و قناعت جمع می شود .

جیم بیلند راجرز یک سرمایه‌گذار آمریکایی و مفسر مالی موفق است که در ۱۹ اکتبر ۱۹۴۲و در شهر دموپولیس ایالت آلاباما به دنیا آمد و در حال حاضر در سنگاپور زندگی می‌کند. او یکی از مبتکران کوانتوم فاند، استاد دانشگاه، نویسنده، تفسیر کننده اقتصادی است.

نشریاتی مانند تایم، واشینگتن پست و نیویورک تایمز، بارونز فوربز، وال استریت جورنال، فایننشال تایمز، واشینگتن پست و بسیاری دیگر از نشریاتی که در زمینه اقتصاد یا فاینانس مشغول به کارند پیوسته مقالاتی در مورد جیم چاپ کرده اند.

– آیا هرگز فکر می‌کردین که روزی به جایگاهی که‌ امروز هستین خواهین رسید؟
نه، من هم مانند تمامی اشخاصی که به چنین جایگاهی دست پیدا کرده اند، غافلگیر شده‌ام، من حتما می‌خواستم که در زندگی به جایگاه برتر و خوبی برسم و حاضر بودم که برای آن تلاش و کوشش فراوان کنم، من همیشه دوست داشتم که زود بازنشست شوم، ولی هیچ وقت به ذهنم خطور نمیکرد که این اتفاق قبل از سن چهل سالگی‌ به اتفاق بیفتد.

چگونه پول در بیاوریم

چگونه پول جمع کنیم

– وقتی فهمیدین که اولین میلیون پول خود را به دست آورده‌اید آیا وسوسه شدین که کمی آهسته تربه فعالیت خود ادامه دهید؟
هنگامی که ارزش خالص دارایی‌ام به‌ یک میلیون دلار رسید، رو به خاطر دارم، 35 پنج سال بیشتر سن نداشتم و می دونستم که برای انجام فعالیتی که می‌خواستم در ۳۷ سالگی انجام دهم، به بیشتر از اینها محتاجم.

– راز موفقیت شما چیه؟
مسلما باهوش‌تر از قسمت اعظمی از دیگر افراد نیستم، بلکه انگیزه‌ام برای تلاش و تحمل دشواری، از آنها بیشتر بود، من حاضر بودم تا عقل سلیم را آزمایش کنم، اگر همه‌ یکسان فکر کنند باز هم علت نمی‌شود که اشتباه نکنند و اگر بتوانید بفهمید که همه دارن اشتباه می‌کنن، به راحتی می‌توانید کسب درآمد خوبی داشته باشین.

چگونه در خانه پولدار شویم

 

– استراتژی سرمایه‌گذاری شما چیست؟
ارزان می‌خرم و گران به فروش میرسانم، من تلاش میکنم جنسی را پیدا کنم که ارزان باشد و یک تغییر مثبت در حال اتفاق افتادن باشه، بعد از آن به قدری مطالعه و پرس و جو می‌کنم که به نتیجه برسم، درست فکر می‌کردم.

البته آن جنس هم باید آنقدر ارزان باشد که اگر هم فکرم اشتباه بوده خیلی متضرر نشم، معمولا هر باری که به نتیجه نمیرسم  به خاطر اینکه که به‌ قدر کافی بررسی و مطالعه نکرده‌ام.

هیچ وقت اهمیت انجام مسوولیت را دست کم نگیرین، در دهه‌ ۱۹۶۰، جنرال موتورز موفق‌ترین شرکت جهان بود، یک روز، یک تحلیلگر جنرال موتورز به جلسه‌ هیات مدیره رفت و این موضوع رابیان کرد: ژاپنی‌ ها دارند می‌آیند.

آنها صحبت وی را جدی نگرفتن، ولی سرمایه‌گذارانی که مطالعه و پژو هش هایشان را درست و دقیق انجام می‌دادند سهام جنرال موتورز خود را فروختند و به جایش سهام شرکت تویوتا خریدند، من اکنون به دنبال خرید هیچ سهامی نیستم، اما اگر چیزهای باشند که در حال حاضر از لحاظ ارزشی دست کم گرفته شده باشند، بعضی کالاهای اولیه و بعضی از ارزها هستن.

چگونه پول در بیاوریمچگونه در خانه کار کنیم

– بهترین کسب درآمد که کردید کی و چگونه بود؟
بهترین سود من کوانتوم فاندبود،  وقتی در سال ۱۹۷۰ شرکت را ایجاد کردیم، من تنها ۶۰۰دلار  داشتم. بعد از ۱۰ سال دارایی ما ۴۲۰۰ برابر شده بود.

– آیا در نظر دارین آنقدر ادامه دهید تا سرانجام سقوط کنید؟
نه، این روزها من ساعت های ناچیزی از روز را صرف فعالیت می‌کنم، چونکه دو دختر خردسال دارم و دوست دارم بیشترین وقت ممکن را با آنها باشم،دخترانم دایه‌‌ای چینی دارند و چینی رو به خوبی صحبت می‌کنند. برای آنها، زبان انگلیسی و چینی مهمترین زبان‌ ها هستن.

– آیا اصلا حقوق بازنشستگی دریافت کنید؟
من حقوق بازنشستگی ندارم و امیدوارم (انشالله) که احتیاجی به آن نداشته باشم، من پول هایم را جمع کرده‌ام و با پول هام زندگی می‌کنم.

– آیا دوست دارین ولخرجی و افراط کنید؟
من دو دفعه به دور دنیا مسافرت کردم،  دفعه اول سال ۱۹۹۰ بود و با موتور سیکلت درطول 22 ماه شش قاره را پشت سر گذاشتمو دفعه دوم که در سال ۱۹۹۹ آغاز شد، من و خانمم در سه سال، به ۱۱۶ کشور دنیا مسافرت کردیم.

– آیا دوست دارین ثروتتان را به فرزندانتان انتقال دهید؟
این موضوع همیشه ذهن مرا درگیر خود کرده، اگر شما خیلی به فرزندانتان پول بدهید، آنها را لوس می‌کنید، من وصیت نامه‌ام را طوری نوشتم که تا سن 30 سالگی فرزندانم چیز زیادی به آنها نرسد.

من به دانشگاه‌های ییل و آکسفورد مراجعه کردم و تعداد بسیاری از فرزندان افراد ثروتمند را دیده‌ام که هرگز احتیاجی به کار و سختی کشیدن نداشته‌اند، من در نظر دارم که فرزندانم تحصیلات خوبی داشته باشند و محیط کار را تجربه کرده باشند.

– در هنگام رکود افراد با پول‌هایشان باید چه کنند؟
روی موضوعاتی سرمایه‌گذاری کنید که از آنها اطلاعاتی دارند، اشتباهی که بیشتر افراد انجام میدهند این است که به استناد صبت مجلات و برنامه‌ های تلویزیونی سرمایه‌گذاری می‌کنند.بیشتر مردم در مورد چیزهایی اطلاعات فراوانی دارند و باید روی همان چیزها سرمایه‌گذاری کنند.

این شیوه‌‌ای است که آدم را پولدار می‌کند، شما با سرمایه‌گذاری روی مواردی که اصلا در مورد آنها نمی‌دانید، هیچ کسب درآمد نخواهید کرد.

بعد از مطالعه مصاحبه این مرد پولدار بهتر است قدری هم در مورد چگونگی کسب درآمد کردن بیاموزید.

پس انداز چیست؟
بیشتر اوقات اولین جایی که با شنیدن پس انداز به فکر اکثر ما ایرانی ها می رسد، بانک هست، از دیدگاه ما ایرانی ها، پس انداز یعنی درآمدی که در بانک می گذاریم تا در روز سخت از آن بهره مند شویم.

اما پس انداز درآمد خرج نشده یا مصرف معوق هست، یعنی مقداری از درآمد که ما آن را خرج نمی کنیم و یا چیزی که میخاهیم بعدا خرج شود، پس میشه نتیجه بگیریم که پس انداز فقط نقدی نیست، یعنی هر نوع صرفه جویی ما در هزینه ها هم میشه پس انداز باشه.

رعایت مواردی که در طول روز در زندگی با آن سرو کار داریم و خیلی آسون از بغلش رد میشیم، می تواند در این قضیه به ما کمک کند.

چگونه پولدار شویم بدون سرمایه

1.ولخرج نباشین.
خرج کردن پول برخی از افراد را پریشان می‌‌کند، در حالیکه مشکل گروهی دیگر این است که چطور پول‌های‌شان را نگهدارند و با ولخرجی آن را به هدر ندهند، گاهی اوقات ما اصلا به چیزی نیاز نداریم ولی آنرا میخریم و این یعنی ولخرجی و هدر دادن پول و در نتیجه به چگونه پول در بیاوریم می رسیم.

2.به مقدار لازم خرید کنید.
فروشگاه های زنجیره ای معمولا بهترین مکان و گزینه برای خرید کردن هستند، می توانید با تنها یک دفعه رفتن به این نوع فروشگاه ها همه خرید مورد نیاز را انجام دهید، اما خطر هیشه در کمین پول های شماست، برای اینکه وسوسه نشین، همیشه یک لیست از خریدهایتان تهیه کنید تا بدانید چقدر باید خرج کنید، پس فهمیدیم چگونه پول پس انداز کنیم.

3.حراجی ها رو هیچ وقت از دست ندین.
خرید از حرجی های واقعی یکی از بهترین روش های پس انداز کردنه،حراج های فصلی و فروش های فوق العاده برای شما فرصتی فراهم میاره که علاوه بر امتیاز جنس خوب موجب خرید ارزان میشه و این یعنی پس انداز، بعضی ها در پاسخ به سوال چگونه پول جمع کنیم میگویند ببین کجا حراج کردن.

4.غذای بیرون شما رو وسوسه نکنه.
یکی از زیباترین تفریحات ایرانی ها غذا خوردن در بیرون هست، بیرون غذا خوردن تفریح مناسبی است در صورتی که به این دو نکته توجه کنید، اولین نکته این هست که غذاهایی را که میشه در خانه آماده و صرف کردزو  از رستوران تهیه نکنیدو دوم اینکه تلاش نکنید به اجبار همه غذایتان را صرف کنید،میشه اضافه غذای خود را به منزل ببرید و یک وعده دیگر هم از آن استفاده کنید، در اینصورت هم از خوردن غذای بیرون لذت کافی می برید و هم پول پس انداز می کنید.

5.از خرج و مخارجتان لیستی تهیه کنید.
اشخاصی را می شناسم که با درج تمام هزینه های خود از کوچکترین  تا بزرگترین خرید هایشان عمده، هزینه هایشان را کنترل و مدیریت می کنند، پولدار شدن در ایران سخت نیست، فقط مدیریت میخاد.




ارسال توسط پول دوست

آموزش کسب درآمد از گوگل پلاس

 غول بزرگ دنیای اینترنت یعنی گوگل سعی دارد تا در همه زمینه ها پیشتاز و یکتاز باشد . گوگل با راه اندازی گوگل ادسنس تحول بزرگی در کسب و کار اینترنتی و کسب درآمد برای مدیران سایتها و وبلاگها ایجاد کرد. این شرکت بزرگ اینترنتی در ادامه کارش، با توجه به رشد و اقبال فزاینده مردم به شبکه های اجتماعی، اقدام به راه اندازی گوگل پلاس کرد اگرچه گوگل پلاس در آغاز رشد کند و آرامی داشت ولی الان جزو شبکه های پربازید اجتماعی دنیال نت است. گوگل پلاس قابلیت بسیاری برای کسب درآمد از شیوه های مختلف دارد که ما در اینجا قصد داریم تا برخی از این شیوه ها را شرح دهیم:

گوگل پلاس همانند لایک فیسبوک کار می کنه.ابزار گوگل پلاس را مطمعنا شما در بیشتر سایت ها و وبلاگ ها مشاهده کردین که به صورت 1+  نمایش داده می شه، و برای این که بشه  در گوگل به یک مطلب امتیاز بدین باید یک حساب کاربری در گوگل داشته باشین.

گوگل پلاس همون شبکه اجتماعی معتبر  سایت گوگل هست که از سال ۲۰۱۱ فعالیت خودش رو آغاز کرد . در اوایل زیاد موفق نبود، با اینکه خود گوگل غول و اولین سایت معتبر و محبوب دنیا بود،  مدت بسیار زیادی طول کشید تا مخاطبان خود را پیدا بکنه، اما الان مخاطبین فراوانی از سایر جهان داره.

بر اساس آخرین گزارشات ، گوگل پلاس هر ماه حدود سیصد میلیون کاربر فعال داره که در میان این کاربران کسب و کارهای زیادی در حال پیشرفت هستند.

آیا تا به حال به این فکر افتادین که کسب و کار تون را از راه  گوگل پلاس هم گسترش بدین، آیا دوست دارین گوگل پلاس کار و فعالیت شما رو به دنیا معرفی کنه؟

جذب مخاطبینتون در شبکه اجتماعی که نام گوگل بزرگ ترین  غول و موتور جستجوگررو با خودش یدک می کشد براتون چقدر اهمیت داره؟

اما نحوه کسب درآمد از گوگل پلاس چگونه است، اگربه این فکر افتادین تا از راه  گوگل پلاس کسب درآمد داشته باشین به نکاتی که در ادامه گفته میشه توجه بفرمایید.

اولین نکته که شما باید خیلی خوب به اون توجه داشته باشین  ظاهر صفحه شما در این شبکه اجتماعی هست، ظاهر صفحه را معقول و مطلوب مخاطب هدفتان ایجاد کنید، در قسمت درباره، آنچه را که شما فکر میکنید دیگران باید بدانند به همراه اطلاعات کامل تماس و دسترسی درج کنید.

نکته دوم که اهمیت آن کمتر از نکته اول نمیباشد محتوای صحیح، جذاب و مناسب برای صفحه شما برای داشتن اعضا و علاقه مندان بیشتر هست، اگر قصدتان اینکه که مخاطبان را تشویق به همکاری  کنید مطلبی  بنویسید که شیوه نگارشی و روش ارائه آن، مناسب گوگل پلاس باشه، عنوان مطلب و پستتون بیش تر از چهل حرف نباشه و در ابتدا و انتهای پست خود از  علامت * حتما استفاده کنید تا مطلب بیشتر خودشو نشون بده.

مختصر و خلاصه ای  از مطلب  رو بنویسین تا مخاطب به صورت کلی بدونه که قرار است درباره چه موضوعی مطالعه بکنه، مطلبی که روی گوگل پلاس می نویسین بهتره حدود دو یا سه  خط یا حدود 160 حرف باشه، در واقع جوری باشه که مخاطب را تشویق کند بر روی ادامه پست شما  کلیک کند و مطلب رو تا آخر بخونه. این خلاصه مشمول  لینک کامل مطلب و  یا لینک فیلم  مربوط به آن مطلب هم می شود.

نظر شخصی تان را زیر مطلب و درباره آن بنویسین تا با مخاطبان خود ارتباط برقرار بکنید و یا به سوال مخاطبان پاسخ بدین ،همانند  توییتر و اینستاگرام زدن هشتگ# در مطالب گوگل پلاس به شما کمک می کنه تا مطلب ان را به مطالب مشابه پیوند بزنین و مخاطبین مشترک را بیابید.سه تا پنج هشتگ به مطلب خودتون اضافه بکنید تا پیداکردن پست در گوگل پلاس و در جستجوی گوگل راحت بشه.

استفاده از این راههای ساده در گذاشتن پست به شما این امکان را می دهد تا منظور و هدف تان را به افرادی که دوس دارین برسونید، از ویژگیهای  کامل پست های تصویری بیشترین استفاده رو بکنید، محتوای تصویری بهترین روش برای جلب توجه مخاطبین و درگیر کردن آن ها با پست های صفحه شما هست.

اما یک روش دیگر جهت کسب درآمد از گوگل پلاس کسب درآمد از طریق لایک صفحات و مطالب دیگران هست، و سایت های زیادی اینکار رو انجام میدن، اگر به دنبال کسب درآمد از گول پلاس و از طریق لایک کردن در سایت های ایرانی هستین من سایت رو به شما پیشنهاد میکنم و اگر به دنبال سایت خارجی هستین من سایت رو به شما پیشنهاد میکنم.

روش کار این سایت به این گونه است که شما با انجام هر لایک و فالو مقداری امتیاز کسب میکنید که میتوانید آن را برداشت و یا تبدیل به فالوور برای پیج هایتان در اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی بکنید. و یا از امتیازات به دست آمده برای بالا بردن بازدید سایت و وبلاگ  خود تون استفاده بکنید.




ارسال توسط پول دوست

معرفی سایت های کلیکی ایرانی

در معرفی کسب و کارهای اینترنتی و در ارسال های قبلی وعده دادم که تا حد ممکن فهرستی از سایتهای کلیکی معروف و معتبر را تهیه کنم و در اختیار شما قرار دهم . قبلا سایتهای کلیکی خارجی و شیوه کار با آنها آوردم البته باز هم در آینده معرفی خواهم کرد. اما در مورد سایتهای کلیکی داخلی که قصد معرفی دارم این نکته را بگویم کلیک زدی هم از طرف مدیرالن سایتها و هم از طرف کاربران هست منتهی در برخی سایتها زیاد و به قول معروف علنی و تابلو هست و در برخی کمتر و مخفی می باشد. این سایتهای کسب درآمد کلیکی که معرفی می کنم به معنی تایید صددرصد آنها نیست چون ممکن است برخی از اینها بعد از مدتی روال خود را عوض کنند و صداقت پیشه نباشند. اما فعلا ما حسن ظن به اینها داریم مگر آنکه عکسش ثابت شود:

همانطور که در مبحث راههای کسب درآمد از اینترنت در ایران براتون گفتم یکی از روش های کسب درآمد از اینترنت کسب درآمد کلیکی می باشد.

روش کار سایت کلیکی که به سایت های PTC معروف هستن پرداخت در ازای کلیک هست، به این صورت که شما بر روی تبلیغات یک سایت کلیک می کنید و بعد از گذشت مدت زمان مشخص مبلغ معینی که سایت مشخص کرده به حساب شما واریز میشه.

در اینجا  قصد دارم مختصری آموزش برای فعالیت در معتبرترین سایت های کلیکی که مطمئن هستند و در ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی وزارت ارشاد  ثبت شدند رو بهتون بدم  وشما می توانید درآمدتان را از طریق همه بانک های داخل کشور دریافت بکنید.

سایت کلیکی ایرانی

چهارسایت کلیکی که در ادامه بهتون معرفی میکنم بهترین سایت کلیکی ایرانی با پرداخت روزانه هستن که عبارت هستن از سایت کلیکی معتبر پی سی رنک و  کلیکار و میترا باکس و فارسی باکس  که میتونین از بنرهای زیر عضو بشین.

ابتدا میخام در مورد سایت کلیکی پی سی رنک که بهترین و معتبرترین سایت کلیکی ایرانی با تبلیغات 30 تومنی و 25 تومنی و … هست رو بهتون معرفی کنم، در واقع من با این سایت کار کردم و پرداختی هم داشته.

شما میتونید از بنر زیر عضو سایت بشین و با دیدین فیلم آموزشی زیر نحوه کار با این سایت رو یاد بگیرید.

کسب درآمد از مینی جابسایت پی سی رنک

 

دومین سایت کلیکی معتبر ایرانی که میخام بهتون معرفی کنم سایت کلیکار هست که واقعا عالیه، و دارای یک نرم افزار هست که کار رو برای شما راحت کرده است

یعنی شما بعد از کلیک روی بنر زیر و عضویت در سایت نرم افزار مربوطه افزایش بازدید رو دانلود میکنید و وارد پنل کاربری خودتون میشین و دو گزینه کسب درآمد داره. اولی جستجوی گوگل و دومی افزایش بازدید هست و فقط کافیه شما روی هر کدوم کلیک کنید.

سیستم به طور خودکار جستجوی گوگل و بازدید از سایت ها رو شروع میکنه و نیازی نیست که شما اقدامی انجام بدین،و مثل بقیه سایت های کلیکی بر روی تبلیغات کلیک کنید.

خوب جهت عضویت روی بنر زیر کلیک کنید و به کسب درآمد بپردازین.

سایت کلیکی خارجی

سایت های کسب درآمد اینترنتی

یکی دیگه از جدیدترین سایت های کلیکی معتبر فارسی فارسی باکس نام داره، این سایت شروع کار خودش رو از سال 90 آغاز کرده.

سایتی با طراحی زیبا و اسکریپتی متفاوت نسبت به بقیه سایت های فعال، شما میتونین هم اکنون در این سایت عضو بشین و جزء اولین کاربرهای سایت باشین، این سایت نیز مانند سایت معرفی شده قبلی برای پرداخت درآمد از سیستم بانکی کشور استفاده خواهد کرد.

به ازای هر کلیک شما 15 تومان و کلیک زیر مجموعه شما 10 تومان به شما پرداخت میکنه، شما میتونین از بنر زیر عضو فارسی باکس بشین.

فارس باکس

 

برای ثبت نام در سایت میترا باکس روی بنر زیر کلیک کنید.

مریتاباکس

من از دو سال پیش که کسب درآمد از سایت های کلیکی ایرانی رو شروع کردم تو سایت های زیادی عضو شدم که اسم چندتا از سایت کلیکی ایرانی که شاید بیشتر تو اینترنت باهاشون شاید برخورد کرده باشین باکس 14 و باکس ایران زمین و آوا باکس هستند که متاسفانه یک جورایی کلاه بردار از آب در اومدن.

در بررسی و کار با سایتهای کلیکی چند موضوع را حتما مدنظر داشته یاشید که مهمترین آنها عبارت از: صداقت در کار، پرداخت منظم، سرعت بالای لود سایت، سابقه و عملکرد شفاف و تماس با ما جهت ارتباط و پاسخگویی منظم .

موفق باشید




ارسال توسط پول دوست

آموزش کسب درآمد از آپارات

 کسب درآمد از اینترنت فوق العاده مهمو متنوع است . یکی از راههای مشهور کسب درآمد اشتراک ویدیو و فایل در اینترنت است . البته سایتهای کسب درآمد در این زمینه هم در خارج و ایران فراوان است ولی ما این بار قصد داریم سایت آپرات را شرح دهم . آپارات به طور مستقیم اقدام به کسب درآمد نمی کند ولی شما با الگو برداری از یوتیوب که در ادامه شرح خواهم داد می توانید از آپارات هم با این ترفندها کسب درآمد کنید کافیه نگاه اقتصادی به شیوه کارتان در آپارات حهت کسب درآمد داشته باشید.

هنگامی که نام کسب درآمد از اینترنت  به میان می آید بسیاری از ایده های رایج و شناخته شده به ذهن خطور می کنه، ایده هایی که بسیاری از آنها به کسب درآمد منجر نخواهد شد و یا باید مراحل زیادی رو طی کرد تا به کسب درآمد منجر بشه.

یکی از راه هایی که در سطح دنیا و توسط بسیاری از کاربران اینترنت اجرا شده و کسب درآمد بسیار خوبی را بدون داشتن سایت و بدون نیاز به صرف کردن  روزانه چندین ساعت در روز نصیب کاربرانش کرده استفاده از محتوای ویدویی هست.

یوتیوب، بعنوان بزرگترین کانال اشتراک ویدیو در جهان توسط بسیاری از کاربران به وسیله ای برای کسب درآمد تبدیل گشته است.

به طوری گزارش ها حاکی از درآمدهای میلیون دلاری افراد از این سایت می باشد، با توجه به اینکه در ایران، سایت آپارات جایگزین یوتیوب هست میشه روش ذکر شده را به راحتی در این سایت اجرا بکنیم.

پس با ما همراه باشین تا ضمن آشنایی با این راه ، شرایط موفقیت در استفاده از آن و کسب درآمد از آپارات رو براتون شرح بدم.

در یوتیوب، کاربرانی که تخصص و مهارت ویژه ای دارن از این ویژگی خود کلیپ های جذاب و همه پسند تهیه میکنند و در یوتیوب به اشتراک می گذارن.

هر چه تعداد کلیپهای کاربر بیشتر باشه و هر کلیپ توسط افراد بیشتری ملاحضه بشه احتمال موفقیت فرد بیشتر هست.

یک مثال : شما به عنوان یک خانمی که به آرایشگری و اصول چهره آرایی مسلط هستید کلیپهای آموزش آرایشگری مخصوص خانم ها را  تولید می کنین.

از 40 کلیپ منتشر شده توسط شما، به طور متوسط هر کلیپ 11 هزار بار دیده شده و این رقم روز به روز در حال افزایش هست.( به خاطر آشنایی سایر کاربران با کلیپها و همچنین اعتباری که شما در آموزش آرایش مردانه  به دست آوردین ).

در این موقع هست که، من به عنوان مدیر تبلیغات یک کمپانی تولیدکننده و وارد کننده لوازم آرایشی به جای اینکه میلیون ها  تومان برای نمایش بنر تولیدات آرایشیم  در آپارات هزینه کنم ( اینو به خوبی میدونم که  تمام بینندگان  آپارات، مشتری لوازم آرایشی نیستند ) با پرداخت مبلغی بسیار کمتر، اسپانسر کلیپهای شما شده و محصولات آرایشی خودم  را در اختیار شما قرار می دم تا شما در آموزش هات ازش استفاده کنی.

بدین ترتیب، با هزینه مبلغی پاینتر، برای همیشه در کلیپ های شما از محصولات آرایشی من تولید کننده و وارد کننده نام برده خواهد شد و جالبتر آنکه این نوع تبلیغ، تاثیر بیشتری نسبت به تبلیغات بنری و غیره داره.

حال فکر کنید هر هفته فقط 2 کلیپ آموزشی تولید و منتشر کنید و برای هر کدوم، مبلغ ناچیز 500 هزار تومان بگیرین.در این صورت در پایان ماه 4 میلیون تومان با صرف وقت بسیار کم به دست خواهین آورد.

این روش کسب درآمد از آپارات به سبک رایج در دنیا، در ایران هنوز  تست نشده است، لذا برای موفقیت در اون باید علاوه بر تولید کلیپ های باکیفیت، برای شناسایی مزایای این روش تبلیغاتی به صاحبان کسب و کارها نیز کوشش شود.

باید موضوع کلیپ هاتون خود را بسیار حساب  شده انتخاب بکنید و کسب و کارهایی رو که ممکنه مرتبط با کلیپ هاتون باشند شناسایی بکنید.




ارسال توسط پول دوست