آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

اهمیت سئوی سایت در کسب درآمد بالا

بازدید سایت اهمیت فوق العاده ای در کسب درآمد و جذب مشتریان است. بازدید بالا هم با وجود موتورهای جستجو امکان پذیر است و در این میان موتور جستجوی گوگل به سئو یا بهینه سازی سایت اهمیت فوق العاده می دهد . لذا در طراحی سایت جهت کسب درآمد بالا و رشد و ترقی، باید حتما به موضوع بهینه سازی برای موتورهای جستجو توجه خاص شود. سئوی خوب و درست مترادف با درآمد و  رونق کسب و کار در تجارت الکترونیک برای مدیران است. مدیران سایتها که به دنبال درآمد هستند باید به کلمات کلیدی مهم و درست که تاثیر در کسب و کار آنها دارد توجه کنند. فرضا کسی که به فروش محصولات یا کسب درآمد بالاست باید به کلمات کلیدی مانند: فروش کالا، تجارت کالا، کسب درآمد از اینترنت، کسب درآمد و... که مناسب با آنها کار کند. مقوله سئو در کسب درآمد بسیار مهم و از نظر فنی پیچیده است ما قصد داریم تا چهار استباه بزرگ که معمولا مدیران و صاحبان سایت در سئو مرتکب می شوند و بازار کسب و کار آنها را خراب می کند اشاره کنم. آنچه می اید، گلچینی از سوالات و تصورات اشتباه مشتریان سئو بوده که در این چند سال همیشه می پرسیدند و یا اینکه نظرات غیر کارشناسی است که بعضا در فضای مجازی به عنوان یک دستورالعمل به ظاهر میانبر! منتشر می شود.

غلط اول! یک بار سایت را بهینه کنید و تا آخر عمر در صفحه اول باشید!

برادر من! مشتری عزیز روغن ماشین را هم بعد ۷-۸ هزار کیلومتر بازبینی می کنند! مگر می شود در فضای رقابتی فوق العاده قوی این روزهای وب فارسی را یک بار سایت را سئو کنیم و بعد رهایش کنیم و تا ابد در صفحه اول بماند؟! همانطور که شما برای سئو هزینه می‌کنید و تلاش می‌کنید که رتبه مناسب داشته باشید، وب سایت‌های رقبا هم دارند برای باقی‌ماندن هزینه می‌کنند و رقیبان تازه‌وارد هم برای کسب رتبه‌های بالاتر سخت مصمم هستند.سئو در واقع یک رقابت است که باید مادام فعالیت یک سایت ادامه داشته باشد؛ این که یک بار از خدمات یک شرکت استفاده کردید کافی نیست. علاوه بر این, یکی از مواردی که بیشتر در بین دوستان تازه‌کار دیده می‌شود، این است که فکر می‌کنند سئو صرفا بهینه بودن متاتگ‌های آنهاست و یا اگر یک ماژول برای Cms خود نصب کنند همه چیز تمام شده است! خیر دوست من! پیچ و خم سئو بیش از اینهاست.

غلط دوم! ظاهر سایت هیچ تاثیر در نتایج سئو ندارد

با اینکه گوگل هنوز فاکتورهای UX را به طور کامل در نتایج تحت pc وارد نکرده است، اما باید بدانید که گوگل مثلا می‌تواند شما را به خاطر نمایش تبلیغات زیاد در بالای محتوایتان (اصطلاحا above the fold) جریمه کند. در حقیقت موتور جستجوی گوگل همانطور که سایت را از نظر کدینگ بررسی می‌کند می‌تواند کیفیت آن را هم با استفاده از الگوریتم‌های مختلف تشخیص دهد. از مهمترین این موارد به اصول تجربه کاربری , ریسپانسیو بودن قالب , نبود فضاهای زیاد تبلیغات و… اشاره کرد.

 

غلط سوم! ادامه دهنده راه رقبا باشیم!

نه در سئو بلکه در خیلی از حوزه ها همیشه اکثر کسب و کارها سعی می کنند تقلید کننده راه رقبای موفق خود باشند. همیشه باید چیزی بیشتر از رقیبان داشته باشید. مثلا اگر رقیبتان در تولید محتوای خبری قدرتمند است، شما باید علاوه بر تولید محتوای مشابه، سراغ دیگر شیوه‌های تولید محتوا مثل ویدئو و پادکست نیز بروید. هرچند آنالیز رقبا یک اصل بسیار مهم در شروع برنامه ریزی یک کمپین سئو است اما دقیقا تقلیدهای نگارشی یا ظاهری شما را در رسیدن به نتایج دلخواه یاری نخواهد کرد. درضمن این نکته را هم فراموش نکنید که شاید اساساً جایگاه فعلی رقبای موفق شما به خاطر سئوی استاندارد نیست گاهاً رقیبان کاری را به اشتباه انجام می‌دهند و شما فکر می‌کنید حالا چون رقیبتان رتبه بالاتری گرفته، پس آن کار درست است. پس با دقت عمل بیشتری به آنالیز فعالیت رقبا بپردازید.

غلط چهارم! لینک بیلدینگ یعنی سئو

 من می خواهم از فلان سایت و بهمان سایت بک لینک و بنر بگیرم این کفایت می کند؟! ؛ این جمله را بارها از مشتریان خود شنیده ام! و تا حدودی هم حرص خورده ام!!در این که بک‌لینک‌ها نقش بسیار مهمی در افزایش رتبه یک وب سایت دارند هیچ تردیدی نیست؛ اما مطمئن باشید که همیشه تعداد بیشتر بک‌لینک، تضمین کننده رتبه بالاتر نیست. مهمترین توصیه این است که در کنار تمرکز برروی افزایش تعداد بک‌لینک‌ها، سعی کنید کیفیت آنها را هم به همان نسبت افزایش دهید و حتماً دقت کنید که کاربران را به صفحات مفید و مورد پسند آنها جهت دهی کنید.

تمرکز بر کار و رعایت اصول ابتدائی سئو ، یقینا بازار کسب و کار و آمد در اینترنت را برای شما تا حدود زیادی تضمین می کند.

مطالب مشابه سایت:

کسب درامد بالا با افزایش بازدید سایت در گوگل

 




تاریخ: سه شنبه 14 شهريور 1396برچسب:سئوی سایت , کسب درآمد بالا,کسب درآمد, ,
ارسال توسط پول دوست

عامل موفقیت کسب کار و درآمد از اینترنت

برای موفقیت در زندگی و کسب و کار عوامل زیادی اهمیت دارد ولی از بین تمام عوامل موثر در کسب و درآمد در اینترنت یک  عامل از همه مهم تر و اساسی تر است و در واقع اون عامل نقش کلیدی و تعیین کننده در رشد بالای تجارت و کسب و کار ما دارد . برایتان جای سوال نیست که یک کسب درآمد در یک زمان جواب می دهد و همون کار با همان گروه و برنامه در زمان و جای دیگر نتیجه دلخواه را ندارد. مشکل دقیقا کجاست که در یک دوره کسب درآمد جواب می دهد و در جای دیگر جواب نمی دهد و نتیجه عکس دارد ما در اینجا عوامل موفقیت در کسب درآمد در اینترنت را که پنج اصل مهم است نام می بریم و بر اساس شواهد عینی ثابت می کنیم که کدام عامل بیشتر از بقیه در رونق تجارت و کسب درآمد بالا در اینترنت بیشتر تاثیر دارد.

 قبل از هر چیز و ورود به بحث اصلی این مورد را متذکر شوم که به عنوان یک فرد مطلع در کسب و کار و تجارت اینترنتی عرض می کنم: واقعا به این مقاله ۱% هم شک نکنید؛شدیدا هیجان این را دارم که با شما برخی یافته‎های حقیقتا تعجب برانگیزدرباره آنچه بیش از همه باعث موفقیت کمپانیها شده را به اشتراک بگذارم،. سال هاست که تحقیقات بسیار دقیقی روی کسب و کارهای موفق و ناموفق در سرتاسر دنیا انجام شده است و ۵ دلیل اصلی برای موفقیت یک کسب و کار استخراج شده است. اما شگفت انگیزترین قسمت ماجرا وقتی است که درباره مهمترین دلیل بحث کنیم! چه دلیلی واقعا بیشترین تاثیر را در موفقیت یا عدم موفقیت یک کسب و کار خواهد داشت؟؟

قبل از هر چیز ۵ فاکتور مورد نیاز در موفقیت کسب و کارها را با هم مرور کنیم

داستان از اینجا شروع می شود که آقای گراس که بنیانگذار شرکتهای نوپای زیادی بوده و خیلی های دیگر را هم تکمیل کرده است کنجکاو می شود تا بداند چرا برخی از استارتاپ ها موفق و برخی دیگر ناموفق می شوند. پس داده‎ها را از صدها کمپانی از جمله کمپانی های خودش و دیگران جمع آوری می کند و آنها را بر پایه پنج عامل کلیدی رتبه بندی کرد. او با کمال تعجب دریافت که یکی از این پنج عامل از همه تاثیرگذارتر است.

پنج عامل و فاکتور مهم موفقیت: ایده - تیم - مدل تجاری - منابع مالی - زمان ارائه

ایده همیشه مورد حساسی در استارتاپ ها بوده و تیم هم باید واقعا متخصص دلسوز و البته با انگیزه باشد. مدل تجاری محبوب بازاریاب ها است و همیشه دقت کافی روی این موضوع بر موفقیت تاثیرگذار خواهد بود؛ سرمایه اولیه و افزایش بازه مورد نیاز برای خاک خوردن بازار از نظر خیلی ها یعنی همه چیز! و البته تایمینگ و زمان ارائه هم فاکتوری است که از قدیم پدربزرگان ما به ما یادآوری می کردند. اما واقعا کدام یک از این ۵ عامل را می توانیم بیشتر از سایرین در موفقیت یک کسب و کار موثر ارزیابی کنیم؟

 

5-succes

به اعتقاد بیل گراس استارت‎آپ ها یکی از بهترین اشکال در تبدیل جهان به مکانی بهتر هستند.  اما اگر موسسات استارت‎آپ انقدر عالی هستند، چرا برخی از آنها ناموفقند؟ این چیزی بود که حقیقتا در پی آن بودیم و می خواستیم مهمترین عامل را در موفقیت استارت‎آپ ها پیدا کنیم. و باعث شد یک تحقیق دقیق و سیستماتیک انجام شود، تا از غرایز و احتمالا تصورات غلط ما از بسیاری کمپانیهایی که در طول سالها بر آنها نظارت کرده بودیم، خودداری کنیم.
بررسی عواملی که منجر به نقش پررنگتری در موفقیت یا شکست کمپانی ها داشتند کار به شدت دقیقی بود که سال ها از تیم تحقیق آقای بیل گراس زمان برد. ولی در نهایت به این پنج مورد رسیدند. ایده ؛ تیم ؛ مدل تجاری ؛منابع مالی ؛زمان ارائه. به عبارت دیگر با این ۵ عامل قطعا یک کسب و کار موفق خواهیم داشت اما به نظر شما کدام یک از این ۵ عامل بیشترین تاثیر را در موفقیت کسب و کار شما خواهد داشت؟

شگفت زده شوید!

مهمترین عامل موفقیت استارتاپ ایده یا پول نیست.بلکه زمان ارائه است

نحوه اجرا یا سرمایه موجود کمپانی قطعا خیلی اهمیت دارد. ایده هم از اهمیت بالایی برخودار است. اما اهمیت زمانبدی یا به عبارت دقیقتر زمان ارائه حتی از آن هم بیشتر است. و بهترین روش برای ارزیابی واقعی زمانبدی این است که واقعا ببینیم آیا مشتریها واقعا آماده آنچه به آنها پیشنهاد می‎کنید هستند. و این که واقعا درباره‎اش صادق و روراست باشیم نه این که درباره نتایجی که می‎بینیم در انکار به سر ببریم چون اگر چیزی را دارید که عاشق آن هستید و درصدد رو به جلو بردنش هستید باید درباره عامل زمانبدی بسیار بسیار صادق باشید. برای ارزیابی یک زمانبندی مناسب همه عوامل را بررسی کنید؛ نیاز مشتری ؛ سیاست های کشور ؛ روند توسعه بازار ؛ خلاء های موجود پیرامون ایده و از همه مهمتر آینده نگری.

در تحقیقات انجام شده زمانبدی تا ۴۲٪ در تفاوت بین موفقیت و عدم موفقیت نقش داشت. تیم و مدیریت اجرایی در ردیف دوم بودند. و بعد ایده بود.قطعا اگر به اطراف خود نگاه کنید این موضوع را کاملا درک خواهید کرد مثلاً چرا آپارات موفق شد؟ ایده نابی داشت یا مدل تجاری متفاوتی؟ خیر. مهمترین دلیل موفقیت آپارات زمانبندی ارائه بود که دقیقا همزمان با نفوذ اینترنت پر سرعت و مسدود بودن یوتیوب در ایران این سرویس ارائه شد. و با پوشش خلاء بازار تبدیل به یک top 10 ایران شد. متولیان آپارات همین کار را دقیقا در کلوپ و میهن بلاگ هم انجام دادند و موفق شدند اما نکته جالب اینجاست که همین تیم با همین سرمایه و ایده پردازی در پروژه سرویس عکس لنزور شکست خوردند. چرا؟ چون اینستاگرام فیلتر نیست!!

پس بیش از آنکه روی ایده خود تعصب داشته باشید یا به پشتوانه مالی خود دلگرم باشید بهتر است واقع بینانه زمان ارائه خدمات خود در بازار را به دقت رصد کنید. در پایان امیداوارم  این نقطه نظرات بتوانند به شما در کسب نرخ نسبتا بالاتری از موفقیت کمک کنند و در نتیجه ارائه کننده چیز بهتری به دنیا خود باشید.

آرزوی ما موفقیت شما در کسب و کار و تجارت در اینترنت می باشد.




ارسال توسط پول دوست

  اهمیت صفحه فرود يا لندینگ پیچ landing page در بازاريابي آنلاين

در مطلب مربوط به گرفتن شماره مویابل ممبر کانال و گروههای ( آموزش گرفتن موبايل اعضای کانال و گروههای تلگرام ) تلگرم متذکر شدم که استفاده از ترفند و شیوه لندینگ پیچ یا صفحات فرود است و شما با این ترفند می توانید به کسب درآمد از اینترنت بیشتر از گذشته امیدوار باشید . صفحات ورود یا لندینگ پیچ در واقع موجب رونق کسب و کار و تجارت الکترونیک شده و به کسب درآمد در اینترنت دوام و پایداری می دهد . لندینگ پیچ افزون بر اینها در بازاریابی آنلاین و یا اینترنتی فوق العاده موثر است و همچنان ارتباط بین مشتری و ارائه دنده خدمات را حفظ می کند.
اصطلاح صفحه فرود يا landing page در بازاريابي آنلاين چيست؟

صفحه فرود يا لندينگ پيج ها به صفحاتي از وب سايت گفته مي شوند كه كاربران با كليك بر روي بنر هاي تبليغاتي شما در وب سايت هاي ديگر و يا از موتور هاي جستجو در آن فرود مي آيند.
اهميت صفحات فرود در بازاريابي آنلاين به قدري است كه در صورت ايجاد يك صفحه فرود مناسب و طراحي شده با اصول روانشاسي فروش آنلاين مي تواند تاثير بسزايي در جذب مشتريان جديد داشته باشد.
براي ايجاد يك صفحه فرود در مرحله اول نياز به يك متن قوي داريم در مورد پزشكان عزيز مي توانم همان متن رپورتاژ آگهي را مثال بزنم كه در مجلات به چاپ مي رسانند ، البته در انتهاي اين مقاله چند نمونه از صفحات فرودي كه براي پزشكان انجام شده است را قرار مي دهم.
در صفحه فرود با نوشتن يك مقاله خاص و همچنين نمايش فيلم و يا عكس و يا ارايه پيشنهاد هاي جالب مي توان مغز بيننده را به حالت بتا برد، در مورد حالت بتا مغز بعدا مفصلا توضيح خواهم داد، و بيننده را مجاب كرد تا عملي را براي ما انجام دهد، يا به عبارت ديگر call to action ، بهترين درخواست براي انجام كار مي تواند پر كردن يك فرم ساده دو مرحله اي مانند نام خودش و شماره موبايل كه از شما درخواست وقت ملاقات نمايد، به محض ارسال فرم براي موبايل پزشك يك پيامك مبني بر رزرو از سايت خواهد امد و اطلاعات مشتري براي پزشك پيامك خواهد شد.

نكته مهم در طراحي landing pages

يكي از نكات مهمي كه در طراحي صفحات فرود بايد به كار برد اينست كه هيچ لينك و عكس ديگر و غير مرتبط نبايد در صفحه فرود خود نمايي كند و حواس بيننده را از متن و درخواست براي انجام عمل پرت كند،

نكته ديگر اينكه فرم درخواست براي عمل بايد با رنگ نارنجي طراحي شود، تا تاثير خود را براي انجام يك عمل در بيننده داشته باشد(نارنجي رنگ خلاقيت است)




ارسال توسط پول دوست

آموزش گرفتن موبايل اعضای کانال و گروههای تلگرام

در ارسالهای قبلی درباره جذب کاربر و ورودی در شبکه های اجتماعی به ویژه تلگرام مطالبی نوشتم و یادآور شدم که کسب و درآمد اینترنتی به حضور اعضا و کاربران و حضور آنها در شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام وابسته هست. حال کانال و گروه ما در تلگرام در حال افزایش است و ما هر روز به کسب درآمد بیشتر در اینترنت امیدوارتر می شویم منتهی در این وسط یک اتفاق و خطر همیشه کسب و کار و درآمد ما را در تلگرام و کانالها تهدید می کند و این خطر هم نداشتن اطلاعات کاربران و ممبر کانال ها هست ما هیچ اطلاعات و شماره ای از آنها نداریم در اینجا قصد آموزش گرفتن شماره موبایل اعضای و ممبرهای کانال و گروههای تلگرام و ترفند کسب درآمد و ادامه تجارت الکترونیک را دارم .

چگونه شماره موبایل افراد را در تلگرام جمع آوری کنیم؟ بدون شک اگر شما هم صاحب یک کانال یا گروه در تلگرام هستید این مهمترین سوالی است که از خود خواهید پرسید؛احتمالا اولین دغدغه شما این خواهد بود که اگر تلگرام هم مثل وایبر از دور خارج شد این همه وقت و انرژی که برای این کار گذاشته اید چه می شود؟ مشکل وقتی حادتر می شود که ببینیم هیچ رد و اطلاعات تماسی از کاربران خود در تلگرام نداریم و اگر تلگرام به هر دلیلی از دسترس خارج شود دیگر هیچ راهی برای دسترسی به مخاطبان وجود نخواهد داشت. حالا نیاز به ترفندی داریم که بتوانیم بانک اطلاعات دقیقی از مخاطبان خود تهیه کنیم تا حتی بدون تلگرام هم بتوانیم با آنها در ارتباط باشیم. برای این کار باید از روش لندینگ پیج استفاه کنیم. حال این سوال پیش می اید که لندینگ پیچ چیست؟

در واقع لندینگ پیج ها یا صفحات ورود ،صفحه هایی از وب سایت هستند که کاربران با کلیک کردن بر روی بنرتبلیغاتی سایت شما، به وب سایت یا موتورهای جستجو فرود می آیند.صفحه ورود می تواند نقش مهمی در بازاریابی آنلاین داشته باشد.شما لازم است با طراحی یک صفحه ورود مناسب و بر اساس اصول روانشناسی در کسب و کار آنلاین خود موفق باشید و مشتریان بسیاری را به سمت خود جذب نمایید.

برای ایجاد یک صفحه ورود ،در ابتدا به متن قوی نیاز داریم.شما می توانید در صفحه ورود با نوشتن یک مقاله جذاب یا یک فیلم یا متنی مغز بینندگان خود را درگیر کنید و ذهن آنها را مشغول نمایید.حتی پزشکان می توانند از چنین امکانی برای ارتباط با مشتری های خود استفاده کنند.

در تجارت آنلاین درواقع یک صفحه ی هدف به عنوان یک صفحه هدایت کننده شناخته می شود،یعنی صفحه ای که با کلیک کردن بر روی تبلیغات برای شما باز می شود.

ویژگی های صفحه ورود

    • ترافیک ورودی سایت صفحه لندینگ پیج

تمام ترافیک هایی که در صورت تبلیغات در سایت های دیگر انجام می دهید،به این صفحه منتقل می شود.

    • صفحه ورود اختصاصی برای منابع ترافیکی مختلف

در صورتی که چندین تبلیغات متفاوت دارید،ترجیحا از چند صفحه ورود استفاده کنید.

    • وجود فایل ویدیویی در صفحه ورود

در متن صفحه ورود خود سعی کنید از ویدئو استفاده کنید،تا کاربران هدف شما را دریابند و به شما اعتماد کنند.

    • استفاده از علائم جهت دار جذب کننده در صفحه ورود

در صفحه ورود از علائم خاص و جهت داری استفاده کنید تا از این طریق نظر کاربران را به قسمت مهم صفحه ورود جلب نمایید

    • حذف محتوای اضافی در صفحه ورود

اطلاعات اضافی و خسته کننده در صفحه ورود قرار ندهید تا مخاطبان را آزرده نکنید

    • گزینه ای کردن محتوا در صفحه ورود

اطلاعات را به صورت گزینه ای و موردی در زیر هم قرار دهید.

    • حذف کردن منوهای ورودی به سایت در صفحه ورود

صفحه ورود نباید دارای منو باشد،زیرا امکان دارد مخاطبان از صفحه ورود خارج شوند.

    • حذف کردن لینک های خروجی از صفحه ورود

در متن خود از قرار دادن لینک به سایت های دیگر خودداری کنید،زیرا هدف در یافت اطلاعات از کاربران است.

    • حذف کردن لینک های ورودی از صفحه ورود

در متن حتی از قرار دادن لینک به قسمت های دیگر سایت خود ،خودداری کنید،زیرا مشتریان هدف اصلی را از یاد می برند.

    • مشخص بودن درخواست شما از کاربران

شما باید در صفحه ورود به وضوح هدف خود را از دریافت اطلاعات کاربران بیان کنید

مطالب مشابه تلگرام و کسب درآمد از اینترنت:

کسب درآمد و بازاریابی با استیکر تلگرام

آموزش کسب درآمد از تلگرام

آموزش افزایش ممبر واقعی کانال تلگرام

تلگرام ابزار کسب و کار و درآمد اینترنتی ؟




ارسال توسط پول دوست

اخلاق در کسب درآمد از اینترنت

در اینجا به انحاء مختلف درباره شیوه های کسب درآمد و پول درآوردن و ترفندهای کسب درآمد بالا و همچنین مزایای تجارت الکترونیک مقاله و مطلب علمی نوشتم ولی یکی از مهمترین اصول در کسب و تجارت اینترنتی رعایت اخلاق و شرافت کاری است . اگر از طریق اینترنت و یا دنیای واقعی صاحب ثروت و مال فراوان شدیم به همان اندازه که مالمان زیاد شد اخلاق و جوانمردی ما صد چندان بیشتر شود .

نگاه مغرورانه به دیگران نداشته باشیم یادمان باشد که زمانی برای یک سنت از درآمد کلیکی سایت خارجی و یا 25 ریال پاپ آپ از سایت داخلی چه تلاشی می کردیم حالا پولمان از پارو بالا می رود اخلاقمان را جارو نکنیم متواضع و جوانمرد باشیم خودمان را گم نکنیم که هیچ چیز ماندگار نیست.

از آن طرف هم در کسب درآمد جانب اخلاق را رعایت کنیم به هر شیوه و ترفندی اعم از غیرقانونی و ناجوانمردانه و یا با کلاهبرداری سعی در کسب تجارت و درآمد اینترنتی نباشیم تنها صداقت و خوبی است که باقی می ماند

و در آخر توجه کنیم در زندگی و در کسب مال و درآمد از اینترنت اخلاقمان بوی نیاز ندهد اخلاقمان بوی منفعت طلبی و کلاهبرداری ندهد:

یکی از بزرگان میگفت:
ما یک گاری چی در محلمان بود، که نفت می برد و به او عمو نفتی می گفتند.
یک روز مرا دید و گفت:
سلام. ببخشید خانه تان را گازکشی کرده اید!؟
گفتم: بله!
گفت: فهمیدم. چون سلام هایت تغییر کرده است!
من تعجب کردم، گفتم: یعنی چه!؟
گفت:
قبل از اینکه خانه ات گازکشی شود، خوب مرا تحویل می گرفتی، حالم را می پرسیدی. همه اهل محل همینطور بودند. هرکس خانه اش گازکشی میشود، دیگر سلام علیک او تغییر میکند...!!

از اون لحظه، فهمیدم سی سال سلامم بوی نفت میداد. عوض اینکه بوی انسانیت و اخلاقیات بدهد.
سی سال او را با اخلاق خوب تحويل گرفتم. خیال میکردم اخلاقم خوب است. ولی حالا که خانه را گازکشی کردم ناخودآگاه فکر کردم نیازی نیست به او سلام کنم.

یادمان باشد، سلام مان بوی نیاز ندهد...




ارسال توسط پول دوست

افزایش فالوور اینستاگرام جهت کسب درآمد Follower

در مقالات قبلی درباره اهمیت کسب و کار در اینترنت و تجارت در شبکه های مجازی مثل تلگرام، فیسبوک، اینستاگرام و... صحبت کردیم و متذکر شدیم که هر چه به شبکه های اجتماعی توجه بیشتر کنید در کسب و کارتان پیشرفت رشد خواهید کرد یکی از شبکه های اجتماعی تاثیرگذار در کسب و کار اینترنتی، اینستاگرام است که می توان از آن برای کسب درآمد بالا استفاده کرد یکی از ابزارهای اینستاگرام فالوور یا دنبال کنندگان Follower است که هر چه بیشتر باشد یقینا در کسب و کارتان و بازدید تاثیر شگرف دارد همه دنبال فالوور بالا هستند در اینجا ما به تاثیر و راههای افزایش آن جهت سوددهی و کسب درآمد بالا اشاره می کنیم :

چگونه در اینستاگرام دنبال کنندگان یا Follower هایمان را افزایش دهیم؟ در وب سایت ها مطالب زیادی درباره راهکارهای موضوع وجود دارد. ترفندها و تکنیک‌های زیادی نیز در این زمینه به کار گرفته می‌شوند که برای شرکت‌ها و اشخاصی که دنبال پیشرفت در شبکه‌های اجتماعی هستند حائز اهمیت است.اما من می خواهم در این مقاله به ۱۱ راه حل مفید؛ ساده و کاربردی اشاره کنم.

۱- محتوا؛ کلید همه قفل هاست!

مثل همه راهکارهای دیگر در موضوعات مختلف تولید محتوای خوب در اینستاگرام هم راه گشاست؛ اما با توجه به اینکه شما نمی‌توانید تمام ۲۴ ساعت روز در اینستاگرام باشید، یا اینکه گاهی اوقات چیز باکیفیت و مناسبی برای ارسال ندارید، می‌توانید یک لیست از موضوعات جذاب تهیه کرده و هر از گاهی در شرایط کمبود محتوا آن‌ها را منتشر کنید. این موضوعات جذاب می‌تواند اخبار، آموزش و یا مقاله‌های مختلفی باشند که تاریخ انقضا ندارند. پس به صورت منظم در اینستاگرام پست بگذارید به خصوص در ساعت‌های شلوغی که بیشتر دیده شوید. کاربران فعال حداقل روزانه ۳ مطلب در این شبکه اجتماعی منتشر می‌کنند.

۲- اینستاگرام جای پیشنهادهای شگفت انگیز است!

مردم همیشه دنبال پیشنهادها و فرصت ها هستند مثلاً با ارائه تخفیف‌های ویژه فقط در اینستاگرام یا راه اندازی کمپین ها و مسابقات در صفحه خودتان می‌توانید اینستاگرام خودتان را از وب سایتتان مجزا کنید تا دیگران را ترغیب به دنبال کردن اینستاگرام خود به صورت مجزا نیز کنید.

۳-هشتگ را فراموش نکنید

راهی فوق العاده برای یافتن مخاطبان جدید است که در جستجوهای # شما را در یک موضوع خاص پیدا کنند؛ همه حرفه ایی هایی که در اینستاگرام پست می‌گذارند، از هشتگ برای پست‌هایشان استفاده می‌کنند. بدون شک این کار باعث می‌شود افراد بیشتری پست‌های شما را ببینند.

instagram-socialmatic-iran-

۴- مصرف خود تبلیغی!

این عبارت برای کسانی که کتاب انفجار با دست خالی را خوانده اند آشناست! و حتما منظور من را در اینجا متوجه شده اند اما اگر بخواهم به زبان ساده و بگویم اینکه سعی کنید از ابزارهای مصرفی دیگر برای تبلیغ اینستاگرام خود استفاده کنید مثل فوتر ایمیل ؛ پشت کارت ویزیت؛ روی جعبه محصولات؛ هدایای تبلیغاتی مشتریان و از همه مهمتر دگمه های به اشتراک گذاری در وب سایتتان.

۵- دوستان و کاربران نزدیک خود را در تصاویر و مطالب تگ کنید

وقتی که شما همراهان خود را در عکس ها تگ می‌کنید، در حقیقت شما این مطلب را به پروفایل آن‌ها نیز اضافه می‌کنید! و در بخش عکس‌های تگ شده آن‌ها قرار می‌دهید. این باعث می‌شود دوستان آن‌ها نیز عکسی که منتشر کرده‌اید را ببینند و همین موضوع باعث افزایش دنبال کنندگان شما شود.

۶- خاکی باشید!

اگر می‌خواهید محبوب باشید در هر شبکه اجتماعی که فکر می‌کنید باید با مردم در ارتباط باشید و با آن‌ها وارد صحبت، بحث و گفتگو شوید و از این طریق اکانت های خود را معرفی کنید. بهترین روش در اینستاگرام شرکت در بحث‌های نظرات صفحات پربازدید؛ افراد مشهور سینمایی یا ورزشی می‌باشد. علاوه بر این یکی از مواردی که همیشه مخاطبین را به سمت شما جلب می‌کند، توجه به مراسم‌ها و رخدادهای روز است که این موضوع در ایران نیز بسیار بازدهی بالایی دارد. شما با تبریک گفتن عید و یا انتشار یک مطلب مربوط به یک رویداد مهم روز می‌توانید ارتباط بسیار خوبی با دنبال کنندگان خودتان برقرار کنید. درپایان تلاش کنید با مردم همراه باشید و وقتی مردم پیام‌های شما را Like می‌کنند، یا از شما در نظرات تشکر می‌کنند، شما هم باید همین کارها را در قبال آن‌ها انجام دهید. با این کار نه تنها یک حرکت دوستانه و همه پسند کرده‌اید، بلکه باعث می‌شوید تا اینگونه افراد بیش از پیش شما را پشتیبانی کرده و دوباره دست به چنین کارهایی بزنند.

۷-ساختار متنوع داشته باشید مثل ویدیو

برای محتواهای خود از ساختار مناسب مثل واترمارک استفاده کنید و از محتواهای ویدیویی نیز غفلت نکنید. ویدیوهای ۱۵ ثانیه ایی اینستاگرام به شما این فرصت را می‌دهد تا در کمتر از ۱۵ ثانیه آنچه می‌خواهید به دیگران انتقال دهید. انتشار ویدئو در پروفایل شما کمک می‌کند تا پروفایل اینستاگرام شما زنده به نظر برسد.

۸- در اینستاگرام تقلب نکنید!

اگر از روش‌های دور زدن و اسپم برای جذب دنبال کننده استفاده کنید، فریب حجم دنبال کنندگان در لحظه را نخورید مطمئن باشید به زودی آن‌ها شما را UnFollow کرده و این حرکت به‌شدت در شهرت و محبوبیت شما تأثیر منفی می‌گذارد.

۹- هرکسی را در اینستاگرام دنبال نکنید

برای انتخاب های خود ارزش قائل شوید و سعی کنید افرادیکه با شما وجه مشترک دارند را دنبال کنید تا دنبال کنندگان آن‌ها نیز بتوانند شما را راحت تر پیدا کنند.

۱۰- از ابزارهای موبایل بیشتر استفاده کنید

تا هر حدی که می توانید در موبایل ها بیشتر باشید؛ ریسپانسیو بودن سایت ؛ داشتن اپلیکیشن موبایلی؛ تبلیغات در سایر اپلیکیشن ها؛ حضور در شبکه های پیام رسان مثل تلگرام و… احتمال تصمیم در لحظه مخاطب را برای سر زدن به صفحه اینستاگرام شما را افزایش می دهد.

۱۱- به روز باشید

اطلاعات ؛ تصویر پروفایل و سایر محتواهای ضروری را به پروفایل خود اضافه کنید و حتماً اطلاعات تماس خود، وب سایت و ایمیل خود را نیز در بخش بیوگرافی قرار دهید و همیشه سعی کنید این مطالب و مخصوصا عکس پروفایل خود را به روز نگه دارید.

مطلب مشابه درباره کسب درآمد از اینستاگرام:




ارسال توسط پول دوست