آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

بازاریابی اینترنتی: کسب درآمد با بازاریابی حضوری

در مجموعه مقالات و آموزش های بازاریابی اینترنتی به موارد زیادی اشاره کردیم و از جمله گفتیم که کسب و کار اینترنتی این خصوصیت را دارد که فروشنده و بازاریاب بدون اینکه مشتری و خریدار را ببیند اقدام به فروش و کسب درآمد می کند . در این میان خریدار به مقصودش که جنس مورد نیاز است می رسد و بازاریاب هم کالای مورد نظرش را به فروش می رساند و به نظر می رسد که کالا بدون دیدار و حضور چهره به چهره طرفین انجام می شود . آیا واقعا همیشه اینگونه بازاریابی موثر و جوابگو هست و دیگر نیاز به بازاریابی حضوری نیست و دلیلی برای حضور فعال بازاریاب و فروشنده برای کسب درآمد نیست ؟ با طرح این سوال در سیستم کسب درآمد و کسب و کار اینترنتی، نوبت به بررسی تاثیر بازاریابی حضوری در روند بازاریابی و کمپین سازی های اینترنتی رسیده است. و یا بهتر است با یک سوال شروع کنم آیا اساساً  با این حد از پیشرفت در روند بازاریابی نوین اینترنتی باز هم جایی برای برنامه ریزی های بازاریابی حضوری باقی مانده؟

جواب این سوال هرچند برای مارکت های کلان اینترنتی نظیر آمازون یا دی جی کالا می تواند “خیر” باشد اما بدون ذره ایی تردید برای ۹۹% از کسب و کارها یک پاسخ قاطعانه دارد: برنامه ریزی برای بازاریابی اینترنتی بدون برنامه های حضوری و غیر مجازی باعث می شود که کسب و کار شما سهم قابل توجهی از بازار را از دست بدهد.

قوانین بازاریابی حضوری

شروع طوفانی: با تحقیقاتی که از مکانهای تجاری به عمل آمده روشن شده است که در سه دقیقه اول ورود مشتری همه مسائل روشن می شود .تصویری که از شما در ذهن مشتری شکل می گیرد در همین سه دقیقه اول است. تجربه های خوب در ذهن مشتری تصویر خوب و تجربه های بد در ذهن او تصویر بدی می سازد .این ذهنیت شکل گرفته را به سختی می توانید تغییر دهید.همچنین تحقیقات نشان داده‌اند پس از اینکه فرد به یک نتیجه کلی دست می یابد، دیگر به راحتی نمی تواند نتیجه گیری خود را عوض کند،از اعتقادهایی که نسبت به آن شخص یا چیز پیدا می کند روی بر نمی گرداند و به اطلاعات جدیدتر توجهی نمی کند ،بلکه آنها را طوری تغییر می دهد که تصورات اولیه خود را تأیید کند.
اعلام کنید که هستید: با استفاده از گنجینه لغات خود ، استنباط خود را از صحبت های مشتری بیان کنید و از این طریق به او این اطمینان را دهید که خواسته هایش را درست فهمیده اید.

 

marketing
لباس و ظاهر: از آنجا که آراستگی در ظاهر موجب جلب اعتماد و ایجاد احساس خوب در مخاطب به هنگام تماس اولیه می شود توجه و عمل به این نکته در بازاریابی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. یک کارشناس فروش باید لباسی را بپوشد که : موجب آراستگی ظاهر او گردد، به گونه ای که موجب جلب اعتماد و ایجاد احساس مثبت در مخاطب او شود. و نه تنها خلل و مانعی برای افزایش کارآیی او نباشد بلکه بتواند کاری را که می کند با سهولت و راحتی بیشتری انجام دهد. بهتر است توجه داشته باشیم که در برخی موارد آراستگی بیش از حد و یا پوشیدن لباسهای گران قیمت هم می تواند احساس ناخوشایندی را در مشتری ایجاد نماید.
سوال بپرسید: برای افراد بسیار مشکل است که مدت زیادی روی سخنان یک نفر تمرکز کنند و از آنجا که گفتگوهای فروش با ارائه مشخصات و مزایای محصولات و خدمات همراه است ، طولانی شدن گفتگو باعث منحرف شدن توجه مشتری می گردد. این مشکل را می توان با استفاده از سؤالهای مناسب رفع کرد.
فن مذاکره: توان مذاکراتی یا مهارت گفتگو برای یک کارشناس فروش در حکم یک ابزار بسیار پرکاربرد و مؤثر است. بنابراین یک کارشناس فروش برای اینکه بتواند در شغل خود موفقیت کسب نماید باید بتواند از ابزار مهارت گفتگو به خوبی استفاده نماید.. مهارت گفتگوی مؤثر دانشی است که با ترکیب علومی همچون روانشناسی، رفتار شناسی، جامعه شناسی، بازاریابی و … ایجاد می گردد. توان گفتگو امری اکتسابی است که از طریق یادگیری و تکرار و تمرین ایجاد می شود، در نتیجه هر کسی با هر سطح توان مذاکره می تواند به یک مذاکره کنندۀ موفق تبدیل شود. برای انجام مذاکرۀ مؤثر می بایست به صورت روشمند عمل نمایید. در جریان یک مذاکره شما مجاز نیستید که هر چیزی را هر گونه که دوست دارید به زبان بیاورید. گاهی از اوقات نوع سلام کردن شما نتیجۀ یک قرارداد را مشخص می کند! انجام مذاکرۀ مؤثر نیازمند ایجاد تغییراتی در رفتار و عادت گفتگوی شماست. برای انجام این تغییر شما می بایست برخی از عادتها را حذف کنید، برخی را زیاد، برخی را کم و برخی را اضافه نمایید.
راز خنده: فروشنده خوب ،فروشنده ای است که همیشه لبخندی ملایم اما واقعی بر لب داشته باشد .«فردی که چهره‌ای شاد و خندان ندارد، نباید مغازه باز کند». هیچ چیز بیشتر از تند خویی، مشتری را فراری نمی دهد. تصور کنید در مقابل فردی ایستاده اید که حال سر پا ایستادن را هم ندارد. شل، وارفته، بی حال و خسته، رو در روی شما ایستاده است و وقتی که تصمیم می گیرد چیزی بگوید، از روی بی حوصلگی نیمه و نصفه حرف می زند و بیشتر پاسخهای شما را با اشاره سر جواب می دهد. هیچ کس دوست ندارد که حتی از چند متری چنین آدمی بگذرد. حالا چه برسد به اینکه بخواهد با او در زیر یک سقف مشترک همکاری کند و یا در ارتباط باشد. دلیل این امر به خوبی روشن و معلوم است. حال بد و یا حال خوب به سرعت به دیگران سرایت می کند و بر روی اوضاع و احوال دیگران تأثیرات منفی یا مثبت می گذارد. اگر این گفته را باور ندارید، از همین لحظه تا آخر امروز، به هر کسی که با او روبرو می شوید، لبخند بزنید. سرزنده و پر انرژی بودن بودن بهتر از همیشه بی حال و کم انرژی بودن است. افرادی که از جنب و جوش و انرژِی بیشتری برخوردارند، راه حل‌ها را زودتر پیدا می کنند، امیدوارترند، قدرت بیشتری برای حل مشکلات دارند، موفق ترند و بیشتر مورد توجه و پذیرش جامعه هستند.
ایجاد حس اعتبار و دلسوزی: مهمترین شاخصی که باید یک بازاریاب از آن بهره ببرد ایجاد حس اعتماد در مخاطب است. برای این امر باید شخص مقابل به دو نکته برسد. یکی آنکه شما کننده کار هستید و دیگر آنکه در این حوزه سابقه لازم را دارید.علاوه بر این مخاطبتان اگر احساس کند که صحبتهای شما تنها به نفع شما بوده و منفعتی برای او ندارد هیچگاه با شما کار نخواهد کرد. باید به او بقبولانید که موضوع دارای سود مشترک دوجانبه است. سعی نکنید طوری عمل کنید که موضوع تنها برای او سود دارد و برای شما سودی ندارد. مردم را ساده لوح فرض نکنید.

بررسی اجمالی سایر بسترهای موجود در بازاریابی حضوری

بازاریابی تلفنی:
تلفن را دست كم نگيريد. از تلفن استفاده كنيد. اين وسيله سرعت كار شما را افزايش مي دهد و اگر هم مشتري نبود زمان اندكي را از دست داده ايد. بدانيد كه تلفن براي شروع ارتباط بسيار مناسب است. بازاريابي تلفني يكي از كانال هاي بازاريابي مستقيم است كه در صورت كسب مهارتهاي لازم جهت استفاده صحيح از تلفن ميزان توفيق فروشندگان در رسیدن به اهداف فروش بازاريابي را افزايش مي دهد.

نمایشگاه:

از نظر من نمایشگاه یکی از ابزارهای فوق العاده نزدیک با پارامترهای مورد نیاز یک کمپین تبلیغاتی است، حضور موثر به عنوان یکی از صاحبان صنایع در نمایشگاه‌های تخصصي در یک زمان کوتاه و فرصت ارتباط نزدیک با مخاطبان از ویژگی‌های نمایشگاه‌ها است.

روزنامه و مجلات:

تقریبا تمامی کسب و کارها در مقطعی از زمان، به تبلیغات در مجلات و روزنامه ها نیاز دارند. مخصوصا روزنامه ها رایج ترین رسانه تبلیغاتی برای کسب و کارهای کوچک بشمار می روند. روزنامه ها هنوز هم بسیار رایج هستند. پس یکی از بهترین گزینه ها برای تبلیغ، روزنامه و مخصوصا روزنامه های محلی و یا تخصصی هستند.

مطالب مشابه بازاریابی و کسب درآمد:

بازاریابی اینترنتی : کسب درآمد با ایمیل مارکتینگ

بازاریابی اینترنتی: کسب درآمد از سایت پزشکی

بازاریابی اینترنتی: تاثیر سئو در کسب درآمد از اینترنت

آموزش کسب درآمد و بازاریابی اینترنتی برای رستوران

آموزش بازاریابی اینترنتی : کسب درآمد با بازاریابی چریکی

آموزش بازاریابی اینترنتی : بازاریابی دهان به دهان در کسب آمد از اینترنت

آموزش بازاریابی اینترنتی : ابزار بازاریابی و کسب درآمد از اینترنت

آموزش بازاریابی اینترنتی: ویژگی سایت کسب درآمد

آموزش بازاریابی و کسب و کار اینترنتی، شروع درآمد از کجا؟

ارتباط هزینه تبلیغات و کسب درآمد از اینترنت

دابسمش فرصتی برای کسب درآمد و بازاریابی

شیوه های جدید بازاریابی و کسب درآمد اینترنتی

کسب درآمد و بازاریابی با استیکر تلگرام




ارسال توسط پول دوست

شیوه کسب درآمد با شیر مادر

خیلی راههای کسب درآمد و به طور کسب و کارهای تجاری و خانگی هست که برای ما ممکن است عجیب باشد ولی افراد زیادی هستند که از این راه پول در می آورند . در مطلب قبلی کسب درآمدکثیف از طریق فروش مدفوع انسان در آمریکا را شرح دادم ، در اینجا قصد دارم تا شیوه کسب درآمد یک مادر چینی را توضیح دهم که با ابتکاری جالب و عجیب کسب درآمد می کند و کارش به اندازه ای مورد توجه قرار گرفته که اخبارش به ما رسیده است. کارش از نوع کسب و کارهای کوچک و خانگی محسوب می شود و در عین عجیب می باشد و به اعتقاد برخی جزو کسب و کارهای عجیب دنیا محسوب می شود با این حال این مادر چینی از این نوع کسب درآمدش که ظاهرا رونق خاصی هم گرفته بسیار راضی است.

کسب درآمد عجیب از شیر انسان

 در چین، زنی از شیر خود صابون آرایشی درست می کند و در فروشگاه اینترنتی به صورت آنلاین می فروشد.

کسب درآمد از شیر مادر

این خانوم پس از به دنیا اومدن نوزادش با نخوردن شیرش توسط نوزادش رو به رو شد و تصمیم گرفت شیر باقی مانده در پستان خود را به صابون تبدیل کند و بفروشد.اد تاکنون ۵۰۰ میلیون صابون برای ثبت نام در فروشگاهش دارد .بسیاری از افراد در سراسر جهان منتظر شیر این مادر هستند تا از صابون هایش خریداری کنند

شیر مادر

او در مزیت های صابونش می گوید این صابون پوست را سالم نگه می دارد و از بسورات نوزادان جلوگیری می کند.برای اگزما درمان است و از التهاب های عفونی گوش و حلق جلوگیری می کند.

مطالب مشابه کسب درآمد عجیب:

کسب درآمد کثیف ولی جالب




تاریخ: چهار شنبه 22 شهريور 1396برچسب:شیوه ,کسب درآمد ,شیر مادر,
ارسال توسط پول دوست

کسب درآمد کثیف ولی جالب

یادم می اید که یک نقی نفتی در محل ما کار می کرد و زمانی که نفت سهمیه بندی بود به خانه های مردم نفت می برد خدا بیامرز سالها قبل سکته کرد و فوت کرد و آخرش از این نفت فروشی کارش درست نشد و از بس حرص خورد سکته کرد.. پدرش بهش می گفت پسرم این چه کاریه که تو داری خودت و یک ماشین نیسان رو معطل کردی درآمدت روزی سی هزار تومن هم نمیشه . بیا برای کسب درآمد و رونق کسب و کار خود، یک ماشین حمل فاضلاب بگیر و تو کار تخلیه چاه و دستشویی برو کافیه روزی سه چهار بار دستشویی مردم رو هورت بکشی حداقل صد هزار تومان درآمد داری . ما اون زمان به حرف پدرش می خندیدیم که این چه حرف بدی هست که می زنه ولی باید اذعان کنم پدرش از بزرگترین سرمایه داران و کاسبان شهر ما بود و واقعا حق با اون بوده که کسب و کار با درآمدهای زیاد کم نیست اگرچه به نظر کثیف می اید نمونه این نوع کسب درآمد در زیر خواهد آمد که به نوعی جالب است.

کسب درآمد از دستشویی

کسب درآمد از مدفوع انسان!!

 یک روش کسب درآمد برای شما معرفی می کنیم  که فکر نکردن به آن بسیار سخت است.یک آزمایشگاه تحقیقاتی ، تبلیغاتی کرده مبنی بر اینکه در ازای ارائه مدفوع هر انسان به این آزمایشگاه، به آنان روزنه ۴۰ دلار پرداخت خواهد کرد.فکرش را بکنید در ماه ۱۲۰۰ دلار به دست می آورید آن هم فقط با دستشویی رفتن!

کسب درآمد از دستشویی

 

این آزمایشگاه که در ماساچوست آمریکا است ، کار اهالی منطقه را راحت کرده است.آن ها هر وقت به پول نیاز دارند یک سر به دستشویی می روند و همین و بس!
این مرکز تحقیقاتی اظهار داشته که آن ها به میزان زیادی از مدفوع نیاز دارند تا بتوانند با یک انگل خاص که جان ۱۴ هزار نفر را در سال میگیرد مقابله کنند .

کسب درآمد از مدفوع

افرادی که سن ۱۸ تا ۵۰ سال دارند می توانند در این طرح شرکت کنند و پس از ثبت نام باید هفته ای ۴ بار حداقل مسیر ۳۰ دقیقه ای را تا آزمایشگاه طی کرده و مدفوع خود را تحویل دهند البته اگر این تعداد به ۵ بار برسد شما برنده ۵۰ دلار اضافه هم می شوید.

میدونم که الانم شما دارین به این فکر میکنید که ایکاش این طرح در ایران هم اجرا شود! ولی خوب شاید از این نوع طرح ها و یا شبیه اینها داره در ایران اجرا میشه ما خبر ندارم .




تاریخ: چهار شنبه 22 شهريور 1396برچسب:کسب درآمد کثیف, جالب, کسب درآمد, ,
ارسال توسط پول دوست

راههای کسب درامد و ثروت بدون سرمایه

ما عادت کردیم وقتی از کسب درآمد و ثروت صحبت می کنیم بلافاصله بگویم سرمایه نداریم پول نداریم و... در حالی که چنین نیست افراد زیادی هستند که با دست خالی و بدون هیچ سرمایه و در فقر مطلق دست به کسب و کار زدند و دارای میلیاردها سرمایه شدند . دیگر دوران اینکه دفتر کار، سرمایه، مغازه و … ندارم گذشته است. الان عصر ایده و دوران کسب درآمد با سرمایه فکر و اندیشه هست دیگه آن زمان که می گفتند اگر  کسی سرمایه ای بزرگ برای شروع نداشته باشه نباید وارد کسب و کار شود، گذشته است.  در دوران جدید با کمترین سرمایه اولیه و با داشتن ایده می توان موفقیت های بزرگ به دست آورد.

برای شروع هر کاری لازم نیست سرمایه ای میلیاردی داشته باشیم، خیلی از افراد موفق، هوش و استعدادشان سرمایه هایشان است.

البته ما به شما ماهیگیری یاد می دهیم فقط ایده می دهیم این شما هستید که باید توانایی هایتان را بسنجید و با این ایده ها کسب خودتان را راه بیندازید.

۱ _ اینترنت

از طریق اینترنت می توان در آمد خیلی زیادی کسب کرد به شرط اینکه به همه ی فنون آن آشنا باشید. راه انداختن یک سایت چندان هم پولی نمی خواهد فقط ابتکار و خلاقیت لازم دارد که بفهمید در چه زمینه ای می توانید کسب در آمد کنید.

۲_ صنایع دستی

اگر بفهمید چه چیزی در چه زمانی برای چه افرادی جذابیت دارد آن وقت است که می توانید از طریق هنر دست حتی در منزل سودهای زیادی بدست آوردید.

۳_ صنایع غذایی

محصولات غذایی همیشه در بازار طرفدار دارد و مورد استقبال مدرم قرار می گیرد به شرط اینکه ابتکار به خرج بدهید و مشتری را جذب نمایید، گرفتن مجوز فعالیت از اتحادیه های مختلف خیلی هم دشوار نیست فقط باید اهل نظافت باشید.

۴_ خدمات
حوزه خدمات این روزها بازار خوبی دارد به شرط آنکه ابتدا موقعیت سنجی کنید که در چه منطقه ای از محل زندگیتان چه خدمتی کم و یا محدود است.
سنگ بزرگ برندارید در سطح توان خودتان وارد عرصه شوید و به مرور خدماتتان را توسعه و بهبود بخشید.

۵_ بهداشت و سلامت

هوا این روز ها خیلی آلوده است اگر کمی زرنگ باشید می توانید در این موقعیت پول زیادی بدست بیاورید، مردم این روز ها دنبال شادابی و سلامتی هستند.

۶_ بازار یابی و فروش

در این بازار خیلی ها هستند که راه فروش را نمی دانند ولی تولید خوبی دارند، شما می توانید برای دیگران مشتری و بازار ها تازه ای معرفی کنید.حتما لازم نیست شما تولید کننده باشد.

۷_  اطلاع رسانی

حجم وسیع اخبار، اطلاعات و دانسته ها مردم را در سیلی از اطلاعات گرفتار کرده که نمی دانند کدام مناسب و برایشان کارآمد است اگر بتوانید این نیاز آنها را برآورده کنید سپاسگذار شما خواهند بود و حاضرند هزینه آن را هم بپردازند.

مطالب مشابه موفقیت در کسب درآمد از اینترنت:

راههای تبدیل کاربر به مشتری جهت کسب درآمد

جذب عواطف کاربران برای کسب درآمد بیشتر

نقش پوشش و فضا در افزایش کسب درآمد

نظر گوگل درباره نقش مدیران در افزایش کسب درآمد

راههای افزایش فروش و کسب درآمد بالا

بهترین شیوه کسب درآمد از اینترنت

افراد موفق در کسب درآمد از اینترنت

عامل موفقیت کسب کار و درآمد از اینترنت

اصول موفقیت کسب درآمد اینترنتی

موفقیت در کسب و کار اینترنتی




ارسال توسط پول دوست

راههای تبدیل کاربر به مشتری جهت کسب درآمد

عده کمی هستند که سایت را با اهداف غیر تجاری و عدم کسب درآمد می زنند . معمولا بیشتر سایتها با اهداف اقتصادی و کسب درآمد بیشتر اقدام به راه اندازی سایت می کنند . البته ممکن است برخی سایتها مثل خبرگزاری فارس، ایرنا و ... هدفشان اطلاع رسانی باشد با این حال اینها سایتها هم تبلیغات و لینک و... را به عنوان راههای کسب درآمد و بقا در دنیای مجازی در پیش گرفتند. سوال این است که چگونه کاربرانی که برای بازدید به سایت ما می ایند را به مشتری تبدیل کنیم و از این طریق کسب درآمد بالایی داشته باشیم؟ هدف و غایت هر کاری اگر با کسب درآمد مناسب و خوب همراه باشد مورد توحه است در اینجا ما سه راه عمده و مهم برای تبدیل کاربر به مشتری جهت رونق کسب و کار و تجارت را ارائه دادیم.

تبدیل کاربر به مشتری میتونه سایتتونو وارد کسب و کار کنه. منظور از تبدیل شدن کاربر به مشتری حتما خرید کردن نیست، بلکه وقتی کاربر کاری رو که شما میخواستید انجام بده میگیم تبدیل شده؛ مثلا ممکنه عضو خبرنامه بشه، روی یه لینک کلیک کنه، یه محصول بخره.... انجام همه این کارها ساده است اما نه به سادگی داشتن یه سایت زیبا و ارسال مرتب مطلب. اگه یه استراتژی خوب برای تبدیل نداشته باشید، سایتتون و محتوای باکیفیتتون اصلا به چشم نمیان و حتی شاید خودتونم متوجه نشید اشتباهتون کجاست. تو این پست سه تا از مهمترین روشهای تبدیل مشتری رو همراه با نحوه اجراشون در سایت شرح میدیم.

1- سئوی محتوا

این محتوای سایته که روی موتورهای جستجو رتبه میگیره و کمک میکنه تا مردم سایتتونو بالاتر ببینن. اگه میخواهید میزان تبدیل به مشتری ترافیکتون بیشتر بشه باید محتوای سایتتونو با سئو بهینه کنید. برای اینکار میتونید وبلاگ بنویسید، صفحات "درباره" درست کنید، از عنوان، تگ و تگ­های alt و توصیفات محصولات استفاده کنید. البته شاید الآن با خودتون بگید من همین الآن هم ترافیکم بالاست و نیازی به بهینه سازی محتوا ندارم، اما اگه نرخ تبدیل به مشتری رو حساب کنید میبینید که اکثر بازدیدکننده­هاتون دیگه شما رو دنبال نمیکنند. شاید علتش اینه که اشتباها جایی کلیک میکنند که نباید یا شاید نمیتونن چیزهایی رو که میخوان روی سایتتون پیدا کنند که اگه اینطور باشه باید طراحی سایتتونو تغییر بدید.
سئو به جذب بیننده های سایت کمک میکنه و دیگه لازم نیست مستقیما به شرکتها چیزی بفروشید، بلکه با سئو توجه اونها رو به خودتون جلب میکنید.


2- قالب ­بندی سایت با در نظر گرفتن تبدیل

طراحی سایت برای نرخ تبدیل اهمیت بالایی داره. باید قالبی استفاده کنید که نه تنها جذابیت زیبایی داشته باشه و انرژی برندتونو به نمایش بذاره، بلکه بیننده رو از صفحه اصلی تا صفحه پرداخت در قیف مشتری هدایت کنه. مهمترین ویژگی که از چشم خیلی از سایتها دور میمونه، نوار جستجوست. وقتی نوار جستجو داشته باشید، کاربرها میتونن بلافاصله با سایتتون ارتباط برقرار کنند و دیگه مجبور نیستند به دنبال اطلاعات مد نظرشون، روی تمام گزینه های فهرستهای سایتتون یکی یکی کلیک کنند. دقت کنید که نوار جستجو رو جایی بذارید که کاربر بلافاصله متوجهش بشه. مثلا به اندازه کافی بزرگ باشه و در مرکزیت سایت قرار بگیره نه در گوشه های بالای سایت.
از روشهای دیگه میتونیم به استفاده از رنگهای که نرخ تبدیل رو بالا میبرند و طراحی های مناسب برای دکمه های درخواست برای اقدام اشاره کنیم.

نحوه اجرا

برید به سایتتون و از طراحیش یادداشت بردارید. نوار جستجوی سایتتون راحت دیده میشه؟ برای محتوای سایتتون فیلتر یا قابلیت حدس زدن خودکار ادامه مطلب تایپ شده هم گذاشتید؟ محتواتون برای موتورهای جستجو و بیننده­ها بهینه شده؟ از شرکتهای بی طرف بخواهید پرسشنامه­هایی در ارتباط با سهولت کار و جذابیت خرید در سایتتون پر کنند و ببینید چه عواملی بر اینها اثر دارند.

3- روانشناسی

بازاریابی دیجیتالی از روشها، نکات، ترفندها و تئوری­هایی تشکیل شده، اما نهایتا همه اینها به یک چیز میرسند: مردم. مردم هستند که میتونن یه کسب و کار رو رونق بدن یا با خرید نکردنشون باعث ورشکستگیش بشن. هر چند بازدیدهای سایتتون ممکنه واقعی نباشند اما عموما باید هر یک شماره ای که نشون میده نماینده یه آدم واقعی باشه که از سایت دیدن کرده. بهترین کار برای تبدیل کردن این آدما به مشتری اینه که براشون زیبایی، محتوای مناسب و جذاب عرضه کنید. باید با بخش های مختلف روانشناسی، مثل رنگهای بازاریابی و حتی احساس خوشایندی یا درد آشنا باشید تا بتونید طراحی سایتتونو بهتر کنید و نرخ تبدیل به مشتری رو افزایش بدید.

نحوه اجرا

به روانشناسی پشت بازاریابی و نقش رنگها در تبلیغ و طراحی توجه کنید. از ذهن خودتون بعنوان یه نمونه آزمایشی استفاده کنید و ببینید سایتهایی که همیشه به دیگران توصیه میکردید چه ویژگی هایی داشتند، چه چیزی روی صفحاتشون شما رو به خرید دعوت میکرد؟ آیا بخاطر تصاویرش بود یا متنش؟ چه احساساتی رو جذب میکردند؟

نتیجه

شما میتونید ظرف چند هفته یه سایت با نرخ تبدیل به مشتری بالا داشته باشید و خیلی زود طی چند روز بعد از اجرای این روشها نتیجشو ببینید. محتواتون باید بدیع و تازه و برای سئو بهینه شده باشه. سایتتون باید تمیز و مسیریابیش ساده باشه. پشت این طراحی عالی باید کلی درخواست برای اقدام، دکمه و تصاویر جذاب بذارید که در سطح ناخودآگاه کاربرها رو جذب کنند. میتونید با مطالعه روانشناسی رنگها و اصول بازاریابی به این اهداف برسید. فقط کمی صبر و تحقیق لازم داره و بعد میتونید به سرعت اعتبارتونو تقویت کنید و کسب و کارتونو رشد بدید.

مطالب مشابه موفقیت در کسب درآمد از اینترنت:

جذب عواطف کاربران برای کسب درآمد بیشتر

نقش پوشش و فضا در افزایش کسب درآمد

نظر گوگل درباره نقش مدیران در افزایش کسب درآمد

راههای افزایش فروش و کسب درآمد بالا

بهترین شیوه کسب درآمد از اینترنت

افراد موفق در کسب درآمد از اینترنت

عامل موفقیت کسب کار و درآمد از اینترنت

اصول موفقیت کسب درآمد اینترنتی

موفقیت در کسب و کار اینترنتی




تاریخ: چهار شنبه 22 شهريور 1396برچسب:راههای, تبدیل, کاربر , مشتری, کسب درآمد,
ارسال توسط پول دوست

جذب عواطف کاربران برای کسب درآمد بیشتر

همه روزه ممکن است کاربرهای زیادی با اهداف و سلایق مختلف به وبسایت ها و شبکه های اجتماعی و صفحات شخصی شما سر بزنند. روحیه و عواطف انسانها با هم تفاوت زیادی دارد و هر کدام با احساسات خاص و دلایل خاص می آیند و بعد می روند.  حالا سوال این است که چگونه عواطف و احساسات کاربر را دانسته و از این عواطف استفاده مناسب برای کسب و کارمان کنیم؟ درگیر کردن کاربر و همراه نمودن آن موجب افزایش بازدید از یک طرف و ایجاد اطمینان  متقابل و همچنین، افزایش کسب درآمد خواهد شد. در اینجا با مقدمه ای به شیوه های درگیر کردن عواطف کاربران پرداخته می شود. 

این روزها درست کردن وب سایت و مدیریتش کار شاقی نیست. هر شرکت کوچیکی یه وب سایت برای خودش داره. اما یه چیزی هست که اکثر وب سایتها ندارند، و اون درگیر کردن کاربره. به خصوص درگیر کردن احساسات و عواطف کاربر خیلی ضعیفه. اگه شما هم نمیتونید عواطف بازدیدکننده­هاتونو درگیر کنید، متاسفانه باید از خیر تبدیل کردنشون به خریدار بگذرید. با توجه به اهمیت این مسئله، میتونید با رعایت موارد زیر بازدیدکننده هاتونو با سایت درگیر کنید.

1- مستقیما با کاربر صحبت کنید

یکی از روشهای درگیر کردن احساسات مشتری اینه که کاری کنید تا احساس کنند داره مستقیم با خودشون صحبت میشه. برای این منظور محتوای سایتتون باید با لحن مستقیم با کاربر صحبت کنه و مستقیما نیازها و ترجیحات مخاطب هدفتون رو در نظر بگیره. اما مخاطب نباید حس کنه شما با نوشتن این محتوا قصد دارید حتما یه چیزی بهش بفروشید بلکه باید از چیزهایی حرف بزنید که برای مخاطبتون مهمه و براش جذابیت داره، اما اصلا حالت اصرار نباید بگیره. مثلا یه شرکت بازاریابی تو شیراز میتونه مقاله­های بازاریابی مربوط به منطقه شیراز رو منتشر کنه و اونها رو با محصولاتی که بازاریابی میکنه گره بزنه. این روش کاربرها رو جذب میکنه و به تبدیل شدنشون به خریدار کمک میکنه.
یه روش دیگه مستقیم حرف زدن با مخاطب، اینه که به معنی واقعی کلمه باهاش مستقیم حرف بزنید. یعنی واقعا یه آدم از طریق برنامه های پیام­رسانی که روی سایت نصب میشن با بازدیدکننده گپ بزنه. مثلا وکیل­ها و مشاورها میتونن از این روش برای جذب مشتری استفاده کنند، تقریبا میشه گفت برای هر نوع کسب و کاری قابل اجراست.

2- محتوای انحصاری تولید کنید

اگه فقط یه چیز تو علم روانشناسی درست باشه، اینه که هر کسی از اینکه بهش توجه خاص بشه احساس خوبی میکنه. شما هم میتونید محتوایی تولید کنید که این نیاز عاطفی بشر رو هدف بگیره. امکانات اکثر وب سایتها با هم مشترکه و تعداد کمی هستند که محتوای انحصاری و خاص تولید میکنند. اگه میخواهید مشتریها از سایتتون بازدید کنند و باز هم برگردند، براشون یه چیزی ارائه بدید که هیچ جای دیگه­ ای پیدا نشه.
خیی از شرکتها میتونن محصولات منحصر به فردی روی سایتشون عرضه کنند، بعضی ها هم مدلشون طوریه که میتونن تصاویر، فیلم و دانلودهای انحصاری بذارن. یه کار خوبی که میشه کرد اینه که بازی های کامپیوتری بذارید که فقط از طریق سایت باز بشن. اگه بازی ها با محصولات یا خدماتتون ارتباط داشته باشند میتونید ازشون بعنوان یه فرصت بازاریابی خوب بهره ببرید. در کل، بازدیدکننده­ها باید حس کنند واقعا از این سایت دارن سود میبرند.

3- فلسفه طراحی سایت دعوت کننده

قبلا همه گرایشات طراحی وب حول ساخت طراحی های براق آیرودینامیک میگشت. با اینکه این مدل سایتها از نظر زیبایی تأثیرگذارند، واکنش عاطفی رو ساکت میکنند. مثل وقتی که همه ایستگاه­های مترو طراحی های معمارانه داشته باشند، احساس مردم رو سرد و سخت میکنند.
اگه میخواهید عواطف کاربرها رو درگیر کنید، نباید که هدفتون رو روی درگیر کردن عواطف کاربرها بذارید. بلکه باید هدفتون این باشه که کاربرها احساس راحتی کنند. وب سایت باید حس گرما و راحتی به بازدیدکننده هاش القا کنه. میتونید با استفاده از رنگهای گرم و بکار نبردن طوسی، سفید و مشکی این حس رو ایجاد کنید. رابط کاربری رو طوری طراحی کنید که دعوت کننده باشه، نه اینکه بازدیدکننده­ها رو بترسونه. در کل، سایت باید حس مثبت، سرور، گرما یا نوستالژی القا کنه و نباید در یه زیبایی بی روح مبتنی بر فناوری غرق بشه.

4- شوخی کنید

با اینکه الآن گرایشها به سمتی رفته که وبسایتها اکثرا جدی و کاملا کاری شدند، اما همچین گرایشاتی نمیتونه واکنش عاطفی کاربرها رو برانگیزه. صنایع دوست دارند زیبایی سایتشون یه حس حرفه ای بودن بوجود بیاره اما باید بدونند که برقراری ارتباط عاطفی با کاربر اثر بهتری براشون داره. برای این منظور یکم روی سایت از حس شوخ طبعی بهره ببرید، اینطوری برندتون هم شکل انسانی­تری به خودش میگیره. با هم خندیدن، همیشه یخ روابط رو میشکنه و کاربر رو به سایت نزدیک­تر میکنه.

افزودن حس شوخی به سایت باید متعادل و طبق اصول انجام بگیره. اگه زیاده روی کنید، غیر حرفه­ای به نظر میرسید. اگه حس شوخ طبیعیتون زیادی گل کنه ممکنه به بعضی از مخاطب­ها توهین کنید. پس سعی کنید راه تعادل رو در پیش بگیرید. جوک­هایی بگید که به مذاق مخاطب هدفتون خوش بیاد. یکم به عناصر طراحی سایتتون تنوع بدید. مثلا میتونید تصویر شرکتتونو به مدلهای عجیب در سراسر محتوای سایتتون بکار ببرید.

مطالب مشابه موفقیت در کسب درآمد از اینترنت:

نقش پوشش و فضا در افزایش کسب درآمد

نظر گوگل درباره نقش مدیران در افزایش کسب درآمد

راههای افزایش فروش و کسب درآمد بالا

بهترین شیوه کسب درآمد از اینترنت

افراد موفق در کسب درآمد از اینترنت

عامل موفقیت کسب کار و درآمد از اینترنت

اصول موفقیت کسب درآمد اینترنتی

موفقیت در کسب و کار اینترنتی

 




تاریخ: چهار شنبه 22 شهريور 1396برچسب:جذب, عواطف, کاربران, کسب درآمد بیشتر, کسب درآمد,
ارسال توسط پول دوست