آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

کسب درآمد بالا با آپلود فایل در فایل کاران

یکی از بهترین و مهمترین راههای کسب درآمد که به نظر من فوق العاده است فروش فایل و کسب درآمد از طریق اشتراک گذاری فایل است. شما مجموعه مقالات خود را به صورت فایل در فروشگاههای مخصوص فروش فایل قرار می دهید و منتظر مشتری می مانید و یا عده ای برای شما بازاریابی می کنند و یا خودتان شخصا فایلتان را به فروش می رسانید. در هر حال شما درصدی از فروش را در اختیار می گیرید و درصدی معمولا بیست درصد به مدیر فروشگاه می دهید به نظر بنده یکی از بهترین شیوه های کسب درآمد در اینترنت است کافیست شما فایل در سایتی که معرفی می کنم آپلود کنید و  بفروش برسانید یکی از این سایتهای فروش فایل، سایت فایل کاران است که توضیح در زیر خواهد آمد.

upload_content-310x205

 

شما برای سیستم فایل هایی مثل pdf یا word و .. آپلود میکنید و در قبال آن پول دریافت می کنید( به همین سادگی )

به طور میانگین یک شخص بدون دانش می تواند روزانه حدود ۱۵۰ الی ۲۰۰ محصول ( فایل ) آپلود کند

شرایط به این شکل هست

  • درج ۳ سطر توضیحات اولیه ۱۰۰% اختصاصی هنگام آپلود برای هر فایل ( حاصل ذهن نویسنده )
  • درج ۱۰ سطر توضیحات تکمیلی برای هر فایل ( از داخل همان کتاب های pdf یا doc می توانید copy کنید )
  • انتخاب ۱ عکس برای محصول هنگام آپلود

درآمد به ۲ شکل زیر هست

شما ۱۰۰ محصول آپلود می کنید و یکی از موارد زیر را انتخاب می کنید

  • بابت هر آپلود ۵۰۰ ریال دریافت می کنید
  • یا فروشگاه را مال خودتان می کنید و دیگر ۵۰۰ریال محاسبه نمی شود و کار را ادامه می دهید و هر فایلی از آپلودی های شما فروش برود ۶۰% از قیمت آن به شما پرداخت می شود.

برای شروع از لینک http://filekaran.com/xmain/register عضو این سیستم شوید و یک تیکت(درخواست پشتیبانی) به سیستم معرفی شده ارسال کنید ..

از لینک http://filekaran.com/learn/upload.html هم به عنوان آموزش استفاده کنید .

مطالب مشابه فروش فایل:

فروشگاه فایل زیپو zepo




تاریخ: شنبه 25 شهريور 1396برچسب:کسب درآمد بالا , آپلود فایل , فایل کاران,,
ارسال توسط پول دوست

کسب درآمد بالا با مشاغل بدون تحصیلات خاص

اگرچه تخصص و علم و دانش بالا در کسب و کار بسیار خوب است و موجب افزایش کسب درآمد و یا بهبود وضعیت شغلی می شود ولی در همه جا نیاز نیست که حتما تحصیلات عالی دانشگاهی داشته باشید گاهی شما می توانید بدون تحصیلات آکادمیک دانشگاهی هم شغلی پردرآمد با کسب و کار مطمئن داشته باشید . البته ممکن است شما تحصیلات دانشگاهی هم داشته باشید و پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه ، نمی توانند در رشته تحصیلی مورد نظرشان کار سودمندی پیدا کنند.امروز چند حرفه ی پردرآمد را به شما می آموزیم که برای قدم گذاشتن و کسب درآمد کردن در این راه نیاز به تحصیلات دانشگاهی ندارید.

۱-برنامه نویسی کنید.

شاید شما بگویید که برای اینکار نیاز به مهارت و دانش دارید ولی ما برای کد نویسی و برنامه نویسی به شما یک W3Schools پیشنهاد میکنیم.شما به آسانی برنامه نویسی را با این نرم افزار ، می آموزید
۲- کپی رایترباشید

کپی‌رایتینگ یکی از مشاغل کلیدی تبلیغات است که برای “افزایش اثرگذاری” تبلیغات به وجود آمده. وظیفه‌ی کپی‌رایتر، جستجوی بهترین پاسخ برای این دو سؤال اساسی است: در تبلیغات‌مان چه بگوییم، چگونه بگوییم.
برای انجام این کار شما باید یک نویسنده ی حرفه ای و کار کرده باشید و با کلماتی که در یک تبلیغات می توانند موثر باشند و فروش را افزایش دهند آشنا باشید.


۳- انیمیشن سازی
می توانید انیمیشن های دو بعدی یا سه بعدی بسازید و آنها را به فروش برسانید و یا سفارش کار بگیرید. حتی بعضی از کودکان نیز انیمیشن های خوبی می توانند ایجادکنند .
۴- هنرهای گرافیکی
در این مورد شما با یاد گرفتن فقط Photoshop CS می توانید پوستر های حرفه ای طراحی کنید یا کار صفحه آرایی مجله ها را برعهده گیرید ، بسیاری از انتشاراتی ها هستند که با مشاهده ی نمونه کارهای شما حاضرند پول پرداخت کنند


۵- مدیر رسانه های اجتماعی باشید
بسیاری از شرکت ها هستند که برای مدیریت و ارتقای پیج شرکتی خود در فیسبوک یا توییتر یا هر شبکه ی اجتماعی ، به شخصی مانند شما نیاز دارند که با راهکار های مدیریت یک پیج نیز آشنا باشد و البته مهم ترین چیزی که باید در این زمینه بدانید آگاهی دقیق از هدف اصلی شرکت مورد نظر است تا بتوانید به راحتی کار کنید .

مطالب مشابه کسب درآمد و مالی :

مدیریت مالی فردی،کسب درآمد و مدیریت پول

درآمد زایی بدون سرمایه و پول

راهکار ثروت آفرینی و کسب درآمد بالا




تاریخ: شنبه 25 شهريور 1396برچسب:کسب درآمد بالا , مشاغل , تحصیلات خاص,,
ارسال توسط پول دوست

کسب درآمد میلیونی از ایده عاشقانه

الان پشت سر هم دارم ایده های ساده و عجیب کسب درآمد را معرفی می کنم ایده هایی که شاید در ابتدا مسخره و یا سبک به نظر برسد و شاید بارها از این ایده ها به ذهن ما هم برسد ولی رهایش کنیم اما یک عده افراد خلاق ، خوش فکر و دارای ابتکار عمل در کسب و کار، این ایده های ساده را تبدیل به کسب درآمد عالی می کنند . یکی از این ایده ها ،عاشقانه و از طرف یک انسان خلاق ارائه شد و درآمد میلیونی برایش به همراه داشت و موجب شد تا نظر میلیون ها انسان را به سویش جذب کند. ایده اش ساده بود ولی به واقعیت تبدیل کرد و علاوه بر شهرت، کسب درآمد میلیونی هم برایش به ارمغان آورد. شما هم می توانید با الهام از ایده های خود کسب و کار موفقی را راه بیندازید به شرطی که بخواهید.

ebays.ir 2

چنانکه گفتم، شاید یک ایده هر چند ساده برای شما ، کسب درآمد میلیونی به همراه داشته باشد. اما  ایده هایمان را با  توجیهات خودمان – مانند وقت نداشتن و یا کمبود سرمایه – ندیده می گیریم، در حالی که تنها مشکلی که جلوی ایده های خلاقانه را می گیرد تنبلی و عدم اراده ی قوی است ، بنابراین سعی کنید ایده های خود را با همین دو عامل پیش ببرید و نتیجه ی آنرا نیز ببینید.امروز یک مثال ساده از ایده ی یک مرد متاهل که به سرش زد را می گوییم که او را میلیونر کرد.

ebays.ir 3

Ashleymadison.com سایت قرارهای عاشقانه است با این تفاوت که تنها افراد متاهل یا کسانی که خواهان قرار با یک فرد متاهل هستند مورد پذیرش این سایت قرار می گیرند. شعار سایت این است:” زندگی کوتاه است. پس با عشق زندگی کن”. موسس این سایت یک وکیل به نام نوئل بیدرمن است که به قول خودش یک مرد متاهل بسیار خوشبخت است. سایت این مرد خوشبخت ۳٫۲ میلیون عضو دارد که بیانگر موفق بودن و استقبال از ایده ی اوست.جدا از اخلاقی بودن این ایده یا درست بودن آن، صرفا فقط هدف این بود که بگوییم یک ایده ی ساده چگونه می تواند شما را میلیونر کند، کافی است به پا خیزید و اراده کنید.و با تناسب با فرهنگ ایرانیان یک ایده ی ناب را نتخاب کنید که مورد استقبال قرار گیرد

ebays.ir

طالب مشابه کسب درآمد عجیب:

کسب درآمد میلیونی دختر جوان از بطری

کسب درآمد با اسکناس نویسی

شیوه کسب درآمد با شیر مادر

کسب درآمد کثیف ولی جالب




تاریخ: شنبه 24 شهريور 1396برچسب:کسب درآمد ,میلیونی, ایده, عاشقانه,
ارسال توسط پول دوست

کسب درآمد میلیونی دختر جوان از بطری

در مقالات قبلی کسب درآمد به مواردی از کسب و کار عجیب و غریب در کشورهای آمریکا و چین اشاره کردم و گفتم یکی در چین از راه شیر مادر کسب درآمد می کند و عده ای در آمریکا از راه فروختن مدفوع انسانی کسب درآمد می کنند و یک فقیر آمریکایی هم با نوشتن روی اسکناس کسب درآمد مناسبی دارد . در ایران هم کسانی هستند که دست به کسب و کارهای عجیب و جالب می زدند که به نوعی جذاب و شنیدنی است . در شهر تبریز یک دختر جوان دست به ابتکار جالبی است که هم کسب درآمد مناسبی دارد و هم در مسیر خیرخواهانه است و هم اینکه عده زیادی از طرفداران محیط زیست را هم با خود همراه کرده است و اما اصل قضیه کسب درآمد میلیونی این دختر خانم ایرانی:

به تازگی یک دختر جوان تبریزی با جمع کردن درب بطری های آب معدنی و بطری های پلاستیکی هم به محیط زیست کمک کرده و هم از این راه کسب درآمد کرده است اما چگونه؟

ebays.ir 5

این خانم با جمع آوری درب بطری ها و فروختن به افرادی که کار بازیافت می کنند , توانست پولی به دست آورد .این خانم جوان همه ی پول های به دست آمده از این راه را صرف امور خیریه کرد و برای معلولان ویلچر خرید.

رفته رفته افراد و فعالان محیط زیست زیادی برای همکاری و کمک به او  مشغول به این کار شدند و با یک تیر دو نشان زدند, هم به محیط زیست و پاکیزگی اش کمک کردند و هم با فروختن و پول آن , برای نیازمندان به ویلچر, ویلچر خریداری کردند.

 ebays.ir 6

مطالب مشابه کسب درآمد عجیب:

کسب درآمد با اسکناس نویسی

شیوه کسب درآمد با شیر مادر

کسب درآمد کثیف ولی جالب




تاریخ: جمعه 24 شهريور 1396برچسب:کسب درآمد ,میلیونی ,دختر جوان , بطری ,
ارسال توسط پول دوست

معرفی کسب درآمد میلیاردی موسس کافه بازار

میلیونر و میلیاردهای زیادی در ایران وجود دارند که با راه اندازی کسب و کار اینترنتی و کسب تجربه لازم ، الگوی خوبی برای سایرین هستند اکثر این افراد موفق در ابتدا شکست های فراوانی را تجربه کردند ولی هیچ گاه در راه اندازی کسب و کار و رسیدن به درآمد بالا ناامید نشدند. کارآفرین نمونه اینگونه افراد هستند که با پشتکار فراوان و طرح ایده جدید بر بستر تجارت به کسب آمد بالا رسیدند. یکی از این افراد موسس کافه بازرار است که زمانی به اون میلیونر کوچک می گفتند و الان برای خود فردی موفق با کسب درآمد بالا و میلیاردری در حال بزرگ شدن است.

ebays.ir2

 

 

 موسس کافه بازار  آقای حسام آرماندهی,  جوان ۳۰ ساله ای است که با نگاه درست به کسب و کار و ارائه ایده خلاقانه در زمان مناسب و استفاده از وضعیت اقتصادی جامعه و تحریم ، یکی از موفقیت ترین افراد در حوزه کسب درآمد اینترنتی می باشد. شرکتی که ایشان تاسیس کرد علاوه بر درآمدزایی بالا ، تعامل خاص و ویژه ای با مشتری و تولیدننده داشته طوری که ارزش دلاری این شرکت هر روز در حال افزایش است. ارزش شرکت کافه بازار ۲۰ میلیون دلار تخمین زده می‌شود.حسام آرماندهی در رشته علوم کامپیوتر در دانشگاه صنعتی شریف تا مقطع لیسانس تحصیل کرده است و بعد از آن برای ادامه تحصیل به دانشگاه صنعتی چالمرز سوئد رفت.

ebays.ir3

تحصیلات خود را نیمه‌کاره رها کرد و به سراغ ایده دیگری رفت که راه اندازی یک مارکت اندرویدی در ایران بود. در آن زمان مارکت‌هایی مثل گوگل پلی، سونی و سامسونگ وجود داشتند اما به دلیل تحریم‌ها دسترسی کاربران به برنامه‌های آن‌ها امکان‌پذیر نبود و حتی در صورت دسترسی باز امکان تولید و فروش برنامه فارسی از طریق آن‌ها میسر نبود.

ebays.ir1

او در  زمستان سال ۸۹ اولین نسخه از اپلیکیشن بازار در نمایشگاه کنگره موبایل ایران معرفی کرد . آرماندهی توجه مخاطبان و رسانه‌ها را به برنامه کافه‌بازار به عنوان یکی از مهمترین دلایل موفقیت کسب‌وکارش ذکر می‌ کند.

او  با عقد قرارداد با بازی‌های موفق خارجی، امکان خرید ریالی بسیاری از این بازی‌ها را به صورت قانونی برای کاربران اندرویدی در ایران فراهم کند و این نقطه شروع استقلال کافه بازار از مارکت‌های بزرگ بود. برنامه نیازمندی‌های دیوار از جمله دیگر محصولات تیم حسام آرماندهی و کافه بازار است که در مدت فعالیت خود از محبوبیت و رشد خیلی خوبی برخوردار بوده است.

مطالب مشابه درباره موفقیت در کسب درآمد:

4 مهارت موفقیت در فروش و کسب درآمد

موفقیت کسب و کار گوگل و دلیل شکست یاهو

عامل موفقیت کسب کار و درآمد از اینترنت

اصول موفقیت کسب درآمد اینترنتی

موفقیت در کسب و کار اینترنتی




ارسال توسط پول دوست

کسب درآمد با اسکناس نویسی

در ادامه معرفی کسب و کارهای درآمدزا گاهی ممکن است به کسب درآمدهای عجیب و غریب و جالبی برسیم که خواندنش خالی از لطف نیست. از کسب درآمد از شیرماد گرفته تا کسب و کار فروختن مدفوع انسان که عده ای را ثروتمند کرده است. اما این بار کسب درآمد یک مرد فقیر آمریکایی از طریق نوشتن اسکناس توجه را به طرفش معطوف کرده است. این هم یک نوع کسب درآمد جالب از گوشه و کنار دنیا برای رسیدن به پول و رفع احتیاجات روزمره است بله می خواهم امروز از یک مرد آمریکایی بگوییم که با نوشتن روی اسکناس ها پول دریافت می کند.

این مرد با نوشتن روی اسکناس ها و بیان اینکه فردی فقیر است و نیازمند پول است و نوشتن آدرس خود روی آن اسکناس ها، پول های خرج کرده خود را باز می یباد.این یعنی زندگی کردن تقریبا مجانی چون او برای امرار معاش تقریبا چیزی پرداخت نمی کند زیرا نیمی از آن ، به او بر می گردد.

pool

او از این روش ماهی ۶۰ دلار از پول هایش را پس می گیرد ، این در حالی است که عده ای مبلغی بیشتری هم برای کمک به او برای او می فرستند.

این کار شاید بسیار عجیب باشد اما با قانون مخالف نیست زیرا او به پول ها آسیب جدی وارد نمی کند و تنها با خودکار قرمز روی همه آن ها مطلبی می نویسد. او گاهی شوکه هم می شود زیرا برخی مواقع پول های او سر از کشورهای اروپایی در می آورند و مردمی از اروپا پول او را پس می فرستند

شما هم به سرتان زده همین کار را بکنید؟ نکنه شما این کار را می خواهید بکنید به نظرتان در ایران جواب می دهد؟

مطالب مشابه کسب درآمد عجیب:

شیوه کسب درآمد با شیر مادر

کسب درآمد کثیف ولی جالب




تاریخ: جمعه 24 شهريور 1396برچسب:کسب درآمد ,اسکناس نویسی,,
ارسال توسط پول دوست